• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402032818429
  • خبرنگار : 30188

ویژگی‌های برنده فرش 1500 شانه

ویژگی‌های برنده فرش 1500 شانه

فرش 1500 شانه یکی از فرش‌های پرطرفدار ایران است که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌ها و افزایش توقعات و سطح نیاز مردم اینگونه فرش‌ها وارد دور رقابت با فرش‌هایی مانند فرش 1200 شانه و 1000 شانه شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از فرش مانلی، در این مطلب برایتان درباره ویژگی‌هایی که باعث شده است فرش 1500 شانه برنده میدان رقابت با سایر فرش‌ها در بسیاری از بازارها شود را توضیح داده‌ایم، با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید.

فرش 1500 شانه

در سال‌های گذشته با بهبود دستگاه‌های نساجی و بعد بهبود دستگاه‌های بافت فرش شرکت‌های فرش رو به فرش‌های ریزبافت و دستبافت‌گونه آوردند و امروزه تعداد محدودی از شرکت‌های فرش به بافت فرش 1500 شانه می‌پردازند. فرش 1500 شانه در کنار شانه و تراکم بالایی که دارد دارای ویژگی‌های خاص دیگری نیز هست که می‌تواند آن را برنده رقابت با سایر فرش‌های لوکس و جدیدتر بازار فرش کند.

فرش 1500 شانه مانلی

ویژگی‌های برنده فرش 1500 شانه

فرش 1500 شانه دارای تعداد زیادی از ویژگی‌های کمی و کیفی در بافت خود است که توانسته آن را برنده رقابت با فرش‌های ریزبافت دیگر کند. در ادامه این بخش درباره این ویژگی‌های مهم و به خصوص فرش 1500 شانه توضیح داده‌ایم که امیدواریم برای شما مفید واقع شود، پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ریزبافتی و شانه و تراکم بالا

در فرش 1500 شانه همان‌طور که از نامش مشخص است از تعداد بسیار زیادی گره بافته شده است و به آن ریزبافت و گاهی دستبافت‌گونه می‌گویند. فرش 1500 شانه دارای 1500 گره عرضی و 4500 گره طولی است. این ویژگی باعث شده است که جزو پرتراکم‌ترین و توپرترین فرش بازار یا به اصطلاح فرش ریزبافت لقب بگیرد. فرش ریزبافت به فرش‌هایی گفته می‌شود که از تعداد مشخصی گره بیشتر برخوردار هستند و بسیار زیباتر و با تراکمی بالا بافته می‌شوند.

نخ آکریلیک با دوام

در فرش 1500 شانه از نخ آکریلیک استفاده می‌شود و این باعث شده است که از کیفیت و دوام رنگ و نخ بسیار خوبی برخوردار شود. نخ آکریلیک از بادوام‌ترین و بهترین نخ‌های موجود در بازار است که در بافت بسیاری از فرش‌های لوکس و زیبا و ریزبافت استفاده می‌گردد.

گل برجستگی بی‌همتا

فرش‌های گل برجسته در قدیم بیشتر فرش‌هایی با بافت کاملاً دستبافت و سنتی بودند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی‌های تولید و افزایش سطح علمی در کارشناسان فرش کشور فرش‌های سه بعدی و گل برجسته نیز در ایران بافته می‌شود. جالب است بدانید که از ویژگی‌های مهم و برنده فرش 1500 شانه گل برجسته بودن و زیبایی دوچندان آن در این بخش است. فرش گل برجسته در گل‌ها و بخش‌های خاص خود دارای برجستگی بی‌همتاست و حسی بسیار بی‌بدیل به شما منتقل می‌کند.

نقشه‌هایی بسیار زیبا

نقشه‌های فرش 1500 شانه به طور کاملاً حرفه‌ای و توسط تیمی حرفه‌ای از طراحان نقش فرش کشیده و طراحی شده و با استفاده از این طراحی‌های جدید و به روز با تنوعی گسترده از طرح‌ها و نقش‌ها فرش‌های 1500 شانه بافته می‌شوند؛ به دلیل اینکه این فرش‌ها از کیفیت و قیمت بالایی برخوردارند از نظر طراحی در نقشه فرش هم بسیار درجه یک می‌باشند و از زیباترین نقشه‌های فرش در بافت آنها استفاده شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha