• پنجشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402032516243
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون استاندار مازندران:

دستگاه‌های اجرایی مازندران برای خدمات رسانی به مسافران تابستانی بسیج شدند

دستگاه‌های اجرایی مازندران برای خدمات رسانی به مسافران تابستانی بسیج شدند

ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی مسافران به این استان گفت: به دستور استاندار مازندران تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مسافران تابستانی بسیج شدند.

روح الله سلگی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران با حضور مدیران اجرایی و فرهنگی و شرکت وبیناری فرمانداران استان افزود: امسال محور خدمات در سواحل کاهش غریق و اجرای طرح های فرهنگی و ارتقای امنیت اخلاقی است.

وی با تاکید بر سیاست قطعی دولت در فراهم آوردن نشاط اجتماعی ادامه داد: برای این منظور گروه‌های فرهنگی مردم نهاد با همیاری دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی پای کار آمدند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به مسئولیت خطیر فرمانداران در این حوزه یادآور شد: با هماهنگی فرمانداران و تلاش مجریان طرح های سالم سازی دریا نیازهای خدماتی مسافران در سواحل تامین خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت تلاش برای کاهش غریق در طرح های دریا خاطرنشان کرد: با هدف تامین سلامت مسافران راه‌های ورودی به مناطق ممنوعه شنا مسدود خواهد شد.

استقرار۱۳۰۰ ناجی غریق در سواحل مازندران

سلگی اظهارکرد: امسال با همکاری جمعیت هلال احمر یک‌هزار و ۳۰۰ناجی غریق در طول نوار ساحلی مازندران مستقر شدند.

وی گفت: امسال مسئولیت تامین امکانات رفاهی و تامین ناجیان غریق و اجرای طرح های فرهنگی در پلاژهای خصوصی با نظارت فرمانداران به مالکان پلاژهای ساحلی سپرده شد.

وی ضرورت توجه به تامین امکانات مورد نیاز مانند نان، سوخت و کالاهای ضروری مسافران در شهرهای ساحلی را یادآور شد و افزود: فرمانداران باید با هماهنگی جهادکشاورزی، صمت، غله و شرکت پخش فرآورده های نفتی در این زمینه اقدام کنند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: تامین رفاه مسافران و کاهش هزینه های سفرهای تابستانی سیاست محوری دولت است.

در این جلسه شماری از فرمانداران ساحلی مازندران گزارشی از روند خدمات رسانی به مسافران و تامین امکانات مورد نیاز در سواحل استان ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha