• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402032415338
  • خبرنگار : 50214

/اخبار پلیس یزد/

دستگیری یکی از اراذل و اوباش در یزد

دستگیری یکی از اراذل و اوباش در یزد

ایسنا/یزد دستگیری یکی از اراذل و اوباش در یزد، واژگونی خودرو در محور یزد - بافق، کشف موتورسیکلت‌های سرقتی و پلمب املاکی متخلف، سرتیتر خبرهای یک روز اخیر اخبار پلیس یزد بود.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» فرمانده انتظامی استان یزد در مورد دستگیری یکی از اراذل و اوباش شهرستان یزد، گفت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس، مشخص شد یکی از اراذل و اوباش اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد و تحریک به دعوا و خشونت کرده است.  

وی ادامه داد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار و دارای چندین فقره درگیری در سطح شهر یزد بود را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

سردار بهدانی فرد یادآور شد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با پشتوانه دستگاه قضائی با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

مصدوم شدن ۳ نفر در واژگونی خودرو پژو در محور یزد - بافق  

سرهنگ «شهرام طولابی نژاد» فرمانده انتظامی بافق گفت: با اعلام یک مورد واژگونی خودرو پژو در محور یزد - بافق، مأموران اورژانس و گشت پلیس بافق، بلافاصله در محل حاضر شدند.  

وی افزود: با بررسی صحنه توسط مأموران مشخص شد که در این حادثه پس از واژگونی خودرو، راننده خودرو و دو نفر ازسرنشیان خودرو که خانم بودند به شدت مصدوم شده‌اند.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: مصدومان جهت مداوا توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط یگان امداد

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد از کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران یگان امداد خبر داد.  

وی گفت: در پی اعلام سرقت چند دستگاه موتورسیکلت، ماموران یگان امداد شهرستان گشت زنی مستمر در سطح شهر یزد را آغاز کردند.  

وی افزود: ماموران با تلاش گسترده ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را ظرف ۴۸ ساعت در شهر یزد کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه وسایل نقلیه کشف شده به مقر انتظامی انتقال داده شد افزود: دستگیری سارقان در دستور کار قرار دارد.

پلمب املاکی متخلف در یزد 

سرهنگ «رضا زارع ارنانی» رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان از پلمب یک املاکی به علت تخلفات مختلف در یزد خبر داد.  

وی در این باره اظهار کرد: با توجه به دریافت خبرهایی مبنی بر تخلفات یک املاکی در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات میدانی مغازه موردنظر را در یکی از محلات شهر یزد شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ مجوز قضائی این املاکی متخلف را پلمب کردند.

 رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان یزد خاطرنشان کرد: متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده روانه مراجع قانونی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha