• سه‌شنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402032314940
  • منبع : نمایندگی سمنان

یکنواختی و نبود زیرساخت عامل تعدد تصادفات در راه های سمنان/ اصلاح ۱۹ نقطه حادثه ساز

یکنواختی و نبود زیرساخت عامل تعدد تصادفات در راه های سمنان/ اصلاح ۱۹ نقطه حادثه ساز

ایسنا/سمنان استاندار سمنان یکنواختی راه های استان و نبود زیرساخت های مناسب برای استراحت را از مهمترین عوامل موثر در تعدد سوانح جاده ای در این استان کویری خواند و گفت: در سفر رئیس جمهور اعتباراتی برای شناسایی و رفع خطر از پرخطرترین نقاط این محورها، اختصاص یافت که بخش مهمی از فرآیند طرح ها و از جمله خطرزدایی از نیمی از این نقاط انجام شده است.

سید محمدرضا هاشمی، ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی و امدادی هلال احمر استان در محل پایگاه امداد و نجات بین شهری ایوانکی، از هلال احمر به عنوان نهادی زندگی بخش و خدمات رسان نام برد و اظهار کرد: اقدامات سریع و دقیق امداد گران هلال احمر، جان مردم را نجات داده و در واقع زندگی بخش است.

وی با بیان اینکه استان سمنان، بین الحرمین و باب الرضا (ع) است و ما افتخار میزبانی و پذیرایی از مسافران و زائران امام هشتم(ع) را در استان داریم تصریح کرد: سالانه افزون بر ۲۰ میلیون زائر از محورهای استان عبور می کنند.
وی افزود: از مجموعه نیروهای پرتلاش، صادق، ساعی و زحمت کش هلال احمراستان که در تمامی ایام به صورت جهادی در میدان برای آرامش و آسایش مردم در سفر حضور دارند، تقدیر و تشکر می کنم.
هاشمی ادامه داد:  یکنواختی راه های استان و نبود زیرساخت های مناسب برای استراحت و رفع خستگی و استقرار مسافران و زائران، منجر به این خواهد شد تا با وقوع سوانح در راه های استان مواجه باشیم .
وی با بیان اینکه در دولت مردمی با اقدامات صورت گرفته بارقه های امید در سطح جامعه شکل گرفته است، گفت:  یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، اصلاح ۴۰ نقطه حادثه خیز بود که در دستور کار قرارگرفت و تاکنون از محل اعتبارات سفر، ۱۹ نقطه حادثه خیز اصلاح و ایرادات مرتفع شده است.
استاندار سمنان عنوان کرد: با اجرای این‌ مهم تعداد فوتی های‌ ما در سال گذشته نسبت‌ به قبل درصد قابل توجهی کاهش یافت.
وی همچنین اضافه کرد: آزادراه حرم تا حرم یک پروژه ملی است که اقدامات در راستای پیگیری تسریع در اجرای آن در سطح استان در دستور کار قرار دارد.
استاندار سمنان در پایان گفت: این دو پایگاه در دو نقطه استراتژیک راه های استان برای خدمت رسانی به مسافران و زائران اجرایی شده است.

به گزارش ایسنا بازدید از شهر جدید ایوانکی و نظارت بر روند ساخت واحدهای طرح جهش مسکن ملی این شهر و افتتاح چندین پروژه جهادکشاورزی از دیگر برنامه های امروز استاندار در سفر به غرب استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha