• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402032214181
  • خبرنگار : 71594

قدردانی نماینده چابهار از اقدامات مثبت دولت در سیستان و بلوچستان

قدردانی نماینده چابهار از اقدامات مثبت دولت در سیستان و بلوچستان

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات خوب دولت برای آبرسانی به مناطق محروم و فعال سازی بازارچه های مرزی در استان سیستان و بلوچستان، خواستار تسریع در تکمیل پروژه های آبرسانی این منطقه شد.

به گزارش ایسنا، معین الدین سعیدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، بیان کرد: آزمایش موشک هایپرسونیک «فتّاح» نشان دهنده توانمندی بی بدیل فرزندان ملت ایران است و دشمنان بدانند راه حاج قاسم ادامه دارد.

وی افزود: بارها و بارها از این تریبون از دردهای بی پایان مردم استان سیستان و بلوچستان گفته ام، اما امروز می خواهم از جذابترین و بکرترین سواحل آن بگویم، از سواحل درک، بریس و مناظر طبیعی سواحل مکران، نیک شهر و قصر قند و از بزرگی قلب های مردمی که رنج بسیار تحمل می کنند اما خم به ابرو نمی آورند و از محضر زنان و مردان دشتیاری بزرگ و کهیر و کاروان می توان درس انسانیت، نوع دوستی، وطن دوستی و احترام به بزرگتر را آموخت و این مردم شایسته خدمات بیشتر هستند.

نماینده مردم چابهار در مجلس در ادامه اظهار کرد: از اقدامات خوب دولت برای آبرسانی به مناطق محروم و فعال سازی بازارچه های مرزی و تلاش های بی وقفه بنیاد مستضعفان تشکر می کنم، اما هنوز در چابهار به عنوان نقطه کانونی توسعه سواحل مکران در کنار اقیانوس، مردم هفته ای یک روز آب دارند و مردم روستاها از آب سقایی هم محروم هستند و ۵۸ روستای بخش مرکزی چابهار شاخص صفر درصدی دسترسی به آب شرب را تجربه می کنند.

سعیدی خطاب به وزیر نیرو گفت: تسریع تکمیل پروژه های آبرسانی و سدهای منطقه  ۱۸ روستایی نیک شهر و اصلاح تعرفه های آب و برق در نیک شهر و قصرقند ضرورت است.

وی در بخش دیگری از نطق خود از وضعیت بهداشت و درمان منطقه انتقاد کرد و یادآور شد: با توجه به فاجعه تلخ هفته گذشته در بیمارستان چابهار و دو نوزاد زرآبادی از وزیر بهداشت می خواهم ضمن برخورد با متخلفان اقدام عاجل برای تکمیل بیمارستان انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha