• جمعه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402031911957
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

امام جمعه موقت بیرجند:

هراس صهیونیست‌ها نشانگر عظمت جمهوری اسلامی است

هراس صهیونیست‌ها نشانگر عظمت جمهوری اسلامی است

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: امام راحل سه تحول بزرگ در ایران اسلامی، امت اسلامی و سطح جهان رقم زد که این موارد باید حفظ شوند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز ۱۹ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: حضور باشکوه مردم یک پشتوانه قوی برای نظام است.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور باشکوه، انتخاب آگاهانه و فرد اصلح برای پیشرفت و توسعه کشور بسیار مهم است، لذا مردم استان با حضور و انتخاب آگاهانه و با بصیرت بار دیگر ولایتمداری خود را نشان خواهند داد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به رونمایی از موشک فراصوت فتاح در ۱۶ خردادماه با حضور مسئولان کشوری، تصریح کرد: تاکنون سه کشور آمریکا، چین و روسیه از این قدرت برخوردار بودند و ایران چهارمین کشور است که به این قدرت رسید.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: هراس صهیونیست‌ها نشانگر عظمت جمهوری اسلامی ایران و کار بزرگ مجموعه نیروهای مسلح بوده و این اقدامات و توانمندی‌های نظامی ایران بیانگر قدرت تهاجمی ایران است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مجموعه صنایع و خودروسازی در کشور باید از مجموعه نیروهای مسلح درس گرفته و کشور را از وابستگی نجات دهند، ادامه داد: امسال انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم و حضور مردم در این انتخابات پشتوانه قوی برای جمهوریت نظام است.

نوفرستی با اشاره به نقش مردم در صحنه‌های سیاسی مختلف در کشور، گفت: علم و ایمان از مباحث مهم در مکتب اسلام بوده و علم و معرفت و شناخت؛ زمینه جهان‌شناسی را در وجود ما، فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه وقتی معرفت و شناخت فراهم شود زمینه ایمان به خدا، قیامت و وجود حجت خدا را فراهم می‌آورد، بیان کرد: ایمان به تعبیر شهید مطهری مقصدساز بوده، درون انسان را می‌سازد و در انسان انقلاب درونی را ایجاد می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ۳۴ سال از ولایت و رهبری خلف صالح امام می‌گذرد و همچنان مردم با امام و پیشوای جامعه همراه هستند، اظهار کرد: این از نعمت‌های بزرگ است که امام آن را شناخت و به آن ایمان داشت.

وی با اشاره به اینکه حفظ میراث امام راحل از مهم‌ترین‌ها است، افزود: برقراری روابط بین ایران و عربستان و توسعه روابط منطقه‌ای ایران، امارات، عربستان و چین، یک شکست بزرگ برای آمریکایی‌هاست.

نوفرستی با اشاره به اینکه اکنون ایران در منطقه قدرت اول است، تصریح کرد: با صبر و ایمان و امید به آینده، مشکلات کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha