• پنجشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402031811690
  • خبرنگار : 50038

لزوم تسریع در روند اجرایی شدن طرح جامع ترافیکی شهر ملایر

لزوم تسریع در روند اجرایی شدن طرح جامع ترافیکی شهر ملایر

ایسنا/همدان فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه مدیران مرتبط در اجرای طرح‌های ترافیکی باید ریسک‌پذیر باشند، مطرح کرد: طرح جامع ترافیکی شهر ملایر باید هر چه سریع‌تر تدوین و اجرایی شود.

سلمان اسماعیلی پنجشنبه ۱۸ خرداد در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملایر، اظهار کرد: متناسب با محل‌های برگزاری جشنواره مبل منبت و بازارهای موضعی فروش مبلمان، نیازمند طرح ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های ترافیکی باید عالمانه و کارشناسی شده و موجب جلب رضایت‌مندی مردم و جوابگوی آینده شهر باشد، گفت: برگزاری جشنواره عید تا عید مبل منبت ملایر یکی از مهمترین موضوعات شهرستان است که دستگاه‌های متولی ترافیک باید از هم‌اکنون آمادگی لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ضروری است متناسب با محل‌های برگزاری جشنواره و بازارهای موضعی فروش مبلمان یک طرح ترافیکی خوب اجرا شود، ادامه داد: چنانچه نیاز بود طرح‌های ترافیکی همزمان با برگزاری جشنواره در محورهای اصلی و برخی خیابان‌های سطح شهر نیز مطالعه، بررسی و اجرا شود.

وی افزود: با توجه به شروع پیک سفرهای تابستانی، بیشتر ترددها برای ورود مسافران و گردشگران به شهرستان ملایر در زمان برگزاری جشنواره، از طریق خودرویی و جاده‌ای است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در همین راستا پیش‌بینی می‌شود اجرای طرح‌های ترافیکی در محورهای اصلی مورد نیاز باشد که باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

 وی با بیان اینکه از هم‌اکنون باید اشکالات و موارد ایمنی در برخی جاده‌ها، محورهای مواصلاتی و گردنه‌های حادثه‌خیز شهرستان رفع شود، تصریح کرد: از فرصت برگزرای جشنواره می‌توان برای مطالعه و اجرای طرح ترافیکی، رفع نقاط حادثه‌خیز، فرهنگ‌سازی و اجرای کارهای فرهنگی استفاده کرد.

اسماعیلی اظهار کرد: تثبیت نشان جهانی، معرفی هر چه بیشتر جهان شهر ملایر، رونق اقتصادی، تقویت  گردشگری، تقویت ابعاد هویتی و گسترش نشاط اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره عید تا عید(قربان تا غدیر) مبل منبت است.

فرماندار ملایر در پایان بیان کرد: چهارمین جشنواره مبل منبت ملایر کار بسیار بزرگی است و مجموعه شهرستان و فعالان اقتصادی این بخش باید برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره پای کار باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha