• پنجشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402031811391
  • خبرنگار : 50604

مدیرعامل خبرگزاری مهر:

خبرنگاران امیدآفرینی را سرلوحه خود قرار دهد

خبرنگاران امیدآفرینی را سرلوحه خود قرار دهد

ایسنا/گلستان مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به لزوم توجه به تزریق امید به جامعه، گفت: «امیدآفرینی» و «ایمان» در عرصه جهادتبیین نقش محوری خبرنگاران باشد.

محمدمهدی رحمتی در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر خبرگزاری مهر در استان گلستان با اشاره به اینکه این استان از گذشته مقصد بزرگان بوده است، اظهار کرد: ابن سینا و ابوریحان بیرونی مقطعی از زندگی خود را در استان گلستان گذرانده‌اند و کتاب اخلاقی قابوسنامه با مضمون مسائل تربیتی حاکمان اثر بزرگان این منطقه است.

مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام(ره) افزود: مقام معظم رهبری به دو کلید واژه «ایمان» و «امید» تأکید داشته و اگر ما قائل به آن هستیم که باید نقش جدی و پیشگام در جهاد تبیین استان داشته باشیم، خبرنگاران ما باید به مفهوم «امیدآفرینی» که در موضوع جهاد تبیین، یک مسأله پرتکرار است توجه داشته باشند.

وی استان گلستان را جزء ۱۰ استان برتر کشور از نظر ظرفیت‌ها دانست و افزود: بسیار مهم است که پراکنش شاخص‌ها و ظرفیت‌های استان به گونه‌ای باشد که بتوانیم به‌امیدآفرینی ضریب رسانه‌ای بدهیم.

رحمتی با بیان اینکه نقش محوری گروههای رسانه‌ای در ایجاد آگاهی و امیدآفرینی در جامعه بسیار مهم است، افزود: خبرگزاری مهر یک مجموعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است که باید از زاویه فرهنگی به همه مسائل بپردازد.

خبرنگاران امیدآفرینی را سرلوحه خود قرار دهد

مدیرعامل خبرگزاری مهر ضمن تقدیر از زحمات «محمد چراغعلی» مدیر قبلی دفتر این خبرگزاری در گلستان، گفت: «احسان ملک شاهکویی» شخصیتی شناخته شده در عرصه رسانه است که امیدواریم حضور وی موجب رشد و تعالی رسانه در استان و پیشبرد اهداف انقلاب شود.

 در این مراسم احسان ملک شاهکویی به عنوان مدیر جدید خبرگزاری مهر گلستان معارفه و از زحمات محمد چراغعلی نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha