• چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402031711136
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

نباید رنج نبود امکانات درمانی در کهگیلویه به سایر مشکلات افزوده شود

نباید رنج نبود امکانات درمانی در کهگیلویه به سایر مشکلات افزوده شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید رنج نبود امکانات درمانی در کهگیلویه به سایر مشکلات افزوده شود.

سید محمد موحد عصر روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه که با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور برگزار شد، افزود: پیرو مذاکرات صورت گرفته، این سفر باعث شد تا با بخشی از مشکلات این منطقه آشنا شوید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به مشکلات معیشتی زیاد، مردم تمام امید مردم به دولت سیزدهم است و نباید رنج نبود امکانات درمانی بر آن اضافه شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم باید برکات این سفر را لمس کرده و ثابت شود که دولت محرومین به تمام معنا پای کار است و بعنوان شخصیت انقلابی به فکر مستضعفین هستید.

موحد تصریح کرد: بحث سرمایه گذاری و حمایت از کارخانه سیمان برای شرکت سرمایه گذاری شستای سازمان تأمین اجتماعی شدنی است، هر چند بانک هدف نیز آمادگی کامل دارد و سازمان تامین اجتماعی با این اقدام می‌تواند ۵۰۰ شغل ایجاد کند و باری از دوش مردم بردارد و مشکلی از مشکلات مردم شهرستان کهگیلویه را حل کند

وی ادامه داد: وضعیت ساختمان اداری تأمین اجتماعی شهرستان اصلاً مناسب نیست و انتظار می‌رود به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امکانات موجود و کمبودها تصریح کرد: نیاز است که بصورت ویژه تغییری در وضعیت زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی منطقه و چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ایجاد شود. 

موحد با اشاره به احداث بیمارستان شهر دهدشت در سال ۷۵  ادامه داد: در شهر دهدشت یک بیمارستان پذیرای سه شهرستان و دو بخش است. بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مخروبه و غیرقابل تحمل است که از تامین اجتماعی انتظار داریم چاره ای بیندیشد و به مردم کمک کند

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: اگر قرار است بیمارستانی بصورت مشترک با وزارت بهداشت و تامین اجتماعی احداث شود، انتظار می‌رود ۳۰ درصد مصوبه سفر ریاست جمهوری را اجرایی و با کمک وزارت بهداشت این مهم عملیاتی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha