• یکشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402031409044
  • منبع : نمایندگی مازندران

استاد حوزه و دانشگاه:

سیره ائمه معصومین و امام راحل در جامعه الگو سازی شود

سیره ائمه معصومین و امام راحل در جامعه الگو سازی شود

ایسنا/مازندران استاد حوزه و دانشگاه خصوصیات ویژه امام راحل را مهربانی، نوعدوستی و قدردانی عنوان کرد و گفت: لازم است سیره ائمه معصومین و امام راحل در جامعه الگو سازی شود.

حجت الاسلام میرهاشم حسینی دیشب درمراسم سی‌و چهارمین سالروز ارتحال رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، شصتمین سالروز "قیام ۱۵ خرداد" و چهلمین روز شهادت "آیت الله سلیمانی" که در مصلی ساری برگزار شد، به دشمن شناسی و مستکبر ستیزی تاکید کرد و گفت: امیدآفرینی موضوع مهمی است که باید در بین نسل جوان جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل امیدآفرینی کرده است اما دشمن با ایجاد ناامیدی اقدام به فرار مغزها می‌کند، افزود: در تهران و قم مجموعه های فعال تاسیس شده است که با امیدآفرینی بسیاری از تحصیل کرده‌ها و نخبه‌های جامعه در کشور ماندگار شده‌اند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید براینکه لازم است با رحم و مروت با نگاه دستگیری به مستضعفان رسیدگی شود، گفت: جامعه باید به سمت رویش ارزش‌ها پیش رود، جوانانی که در این مسیر پرورش می‌یابند در کوتاه ترین زمان در خدمت مردم و کمالگرایی قرار می گیرند.

وی با اظهار اینکه مستکبران برای دین ستیزی در فضای مجازی و حقیقی هزینه کرده‌اند تا سنت خدا را از بین ببرند، اظهار کرد: گام برداشتن در راه خدا و عبودیت از ویژگی‌های مسلمانان واقعی است. به طور مثال تربیت شدگان مکتب اهل بیت در دفاع از حرم، در دوران کرونا، کمک به زلزله زدگان، پژوهش محوری، نخبگی و جهاد در راه خدا گام برداشتند.

به گفته حجت الاسلام حسینی، شهدا و اثرگذاران مکتب اهل بیت دارای علامت ویژه ای هستند که در دوران جاهلیت فسادفرهنگی، اقتصادی، سیاسی و جریان نفاق در داخل کشور و جریان استکبار در خارج کشور، در تمام سبک زندگی ظاهری و باطنی اثر بندگی خدا در آنان دیده می شود و نور آنان فراگیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha