• شنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402031308362
  • خبرنگار : 50310

رئیس سازمان صمت لرستان:

نساجی بروجرد یکی از برندهای موفق کشور است

نساجی بروجرد یکی از برندهای موفق کشور است

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صمت لرستان گفت: کارخانجات نساجی بروجرد یکی از برندهای موفق کشور محسوب می‌شود.

بهمن جعفری با اشاره به بازدید معاون وزیر صمت در حوزه محیط کسب و کار و همچنین مدیران کل استان‌های اصفهان، مرکزی، قم و همدان از کارخانجات نساجی بروجرد در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: هدف از این بازدید این بود که ظرفیت‌های صنعتی استان را معرفی بکنیم.

وی ادامه داد: کارخانجات نساجی بروجرد یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی استان است که سال گذشته توانستند اتفاقات خوبی را رقم بزنند، هم رشد تولید دو برابری را تجربه کردند و هم زنجیره تولید خود را تکمیل کردند.

جعفری بیان کرد: در این کارخانجات با ورود مواد اولیه که پنبه است در فرایند ریسندگی، بافندگی، چاپ و رنگرزی در نهایت واحد دوزندگی را در سال ۱۴۰۱ به عنوان طرح توسعه اجرا کردند که به نوعی زنجیره تولید فراهم شد.

وی افزود: الان محصولات با ارزش افزوده بالایی به دست مصرف کنندگان نهایی می‌رسد و با ایجاد ۵۰ فروشگاه عرضه مستقیم در سراسر کشور زمینه فروش محصولاتشان را هم فراهم کرده‌اند.

رئیس سازمان صمت لرستان تصریح کرد: با بازسازی و نوسازی خطوط چاپ و ریسندگی نیز به ویژه در حوزه چاپ دستگاه‌هایی وارد کردند و الان چاپ سه متری در این کارخانه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در قالب ستاد تسهیل کمک‌های خوبی به این مجموعه شد؛ در حال حاضر در این مجموعه بالغ بر ۲۰۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند و در سال گذشته ۲۵ میلیون متر مربع از محصولات این کارخانه به سراسر کشور ارسال شد.

جعفری افزود: همچنین جهت جلوگیری از واردات و تأمین نیاز داخل اتفاقات خیلی خوبی افتاد و به عنوان یک نمونه موفق در استمرار تولید و تولید محصولات با کیفیت و یکی از برندهای معتبر کشور است.

رئیس سازمان صمت لرستان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری نیز خدماتی از ناحیه دولت و همچنین اهتمام ویژه‌ای که بخش خصوصی دارند شاهد رونق مضاعف این واحد صنعتی باشیم که یکی از برندهای موفق کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha