• چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402031006891
  • خبرنگار : 71610

شهادت ۵ عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در حمله اسرائیل به مرز لبنان و سوریه

شهادت ۵ عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در حمله اسرائیل به مرز لبنان و سوریه

منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به مواضعی در مرز سوریه و لبنان و شهادت پنج عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در این حمله خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که رژیم صهیونیستی صبح امروز حمله‌ای را به یکی از مواضع جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در منطقه «البقاع» لبنان در مرز سوریه انجام داد.

در همین راستا، «بدر احمد جبریل»، عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد که پنج عضو فرماندهی کل این جبهه در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین اعلام کرد که در این حمله ۱۰ نیروی آن نیز مجروح شده‌اند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین تاکید کرد: رژیم اشغالگر از طریق ارتکاب این جنایت می‌خواهد چند پیام را ارسال کند که قادر به بازداشتن مقاومت است اما دچار توهم شده است و مقاومت پاسخ این حمله را خواهد داد.

در این بیانیه آمده است: شهدای حمله امروز «عماد احمد الحاج قدور»، «خالد احمد الحامش»، «شادی محمد البوش»، «وسیم إسماعیل خلیل»  و «محمد عصام نمر» هستند.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین در ادامه آورده است: دشمن دچار توهم شده است که با گسترش دایره تهاجم خود، تصویر بازدارندگی را که با فداکاری‌ها و دلاوری‌های ملت ما از بین رفته است و آخرین مورد آن نبرد «انتقام آزادگان» بود، احیا کند.


در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: ما تاکید می‌کنیم که جنگ ما توسط محور مقاومت با برافراشتن پرچم آزادی در قدس و بر فراز مسجد الاقصی و همچنین پیروزی آشکار در کل خاک فلسطین ختم خواهد شد.

این درحالی است که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل‌آویو هرگونه دست داشتن در این حمله را تکذیب می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۰ ۱۲:۴۴

سوأل مهم از فرماندهان عالی مقاومت این است که: تاچه؟ زمانی باید فرماندهان درجه یک خود را با ترورها و بمباران های رژیم اسقاطیل از دست بدهیم؟چرا؟همانگونه که این رژیم جعلی و غاصب به مرزهای مشترک در نقاط صفر مرزی کشورهای محورمقاومت حمله و دست به بمبارانهای وحشیانه می زند فرماندهان عالی محورمقاومت از تمام نقاط صفر مرزی مشترک علیه این رژیم دست به یک حمله و عملیات دقیق و برنامه ریزی شده در یکروز و یکساعت و دقیقه و ثانیه نمی زنند؟!...