• پنجشنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402030402599

به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر؛

میز خدمت ویژه خانواده شهداء و ایثارگران فارس برگزار شد

میز خدمت ویژه خانواده شهداء و ایثارگران فارس برگزار شد

ایسنا/فارس همزمان با سوم خردادماه ۱۴۰۲ میز خدمت ویژه خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران با حضور مدیران ‌کل زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس برگزار شد.

میز خدمت ویژه خانواده شهداء،جانبازان و ایثارگران در محل اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی فارس برگزار و طی هماهنگی قبلی با حضور مدیران کل یا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این استان و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به درخواست‌های بیش از ۷۰ نفر رسیدگی شد.

مدیران و معاونین ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، آموزش فنی و حرفه‌ای، تامین اجتماعی، درمان تامین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، صندوق بازنشستگی کشوری و بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و مدیران بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران در این میز خدمت حاضر و پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات خانواده شهداء و ایثارگران این استان بودند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی فارس در حاشیه این آیین گفت: همزمان با سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و در پی برگزاری سلسله میزهای خدمت این اداره کل، این بار میز خدمت مشترک دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد شهید و امور ایثارگران میزبان جامعه ایثارگران فارس بود.

وحید خداپرست افزود: مدیران ۱۰ دستگاه اجرایی و بانک‌های زیرمجموعه در این آیین حضور یافته و خدمات جامعی که نیاز به پیگیری در چند ارگان و دستگاه داشت بصورت یکپارچه و بدون واسطه در یک محل با مدیران مربوطه مطرح و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.

او ادامه داد: این میز خدمت به صورت مشترک و در راستای تسریع در پیگیری مسایل و مشکلات و ارائه خدمات مطلوبتر به خانواده شهدا و ایثارگران برپا شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس افزود: در تلاشیم این نوع میزهای خدمت یکپارچه در مراحل مختلف و مناسبت‌های خاص برای جوامع هدف مشخص برپا شود تا مردم و اقشار مختلف بتوانند در یک محل با تعدادی مشخص از مدیران‌کل و ارشد استانی مرتبط دیدار و در راستای حل مشکلات و مطالبات با آنها بدون واسطه دیدار و گفت و گو کنند.

خداپرست گفت: اغلب مراجعین در این میز خدمت متقاضیان اشتغال و دریافت تسهیلات و خدمات درمانی بودند که پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات مراجعین توسط مدیران مربوطه صادر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha