• دوشنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: اندیشه امام و رهبری
  • کد خبر: 1402030100528
  • منبع : مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

چهاردهمین کنگره پیشگامان پیشرفت از فردا آغاز به کار می کند

چهاردهمین کنگره پیشگامان پیشرفت از فردا آغاز به کار می کند

چهاردهمین کنگره پیشگامان پیشرفت باموضوع "جوانان و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت" فردا - سه‌شنبه - به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، چهاردهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی پیرامون الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن، روز سه شنبه ۲ خرداد آغاز به کار می‌کند.

ظرفیت‌سازی برای مطالبه و اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توسط نسل آینده‌ساز جامعه، کمک به همگانی کردن و ترویج گفتمان پیشرفت در بین جوانان و دانشجویان، فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه جوانان و دانشجویان کشور و دعوت از آنهان برای تولید آثار علمی و هنری با موضوع پیشرفت و  جهت‌دهی به تولیدات و آثار علمی و هنری دانشجویان و جوانان کشور در زمینه پیشرفت و ارزیابی و ارتقاء مداوم آنها از اهداف برگزاری این کنگره است.

در این کنگره  یک روزه متخصصان در خصوص مباحثی چون، نقش جوانان در شکل‌گیری و تعمیق گفتمان پیشرفت، نقش جوانان در مطالبه و هموارسازی مسیر پیشرفت، مسئولیت جوانان و نخبگان جوان در تحقق ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی الگو، بایسته های تبدیل الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به عزم ملی بحث و تبادل نظر می کنند.
ظرفیت ها و چالشهای گفتمان سازی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت،   مشارکت مردمی و اجماع نخبگانی در اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تجارب ملی و جهانی در اجرای الگوها و برنامه های توسعه و  آسیب‌شناسی روند اجرای برنامه‌های توسعه کشور از دیگر محورهای چهاردهمین کنگره پیشگامان پیشرفت به شمار می رود.

از علاقمندان و مدعوان و مخاطبان کنگره پیشگامان پیشرفت دعوت بعمل می آید از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه  دوم خرداد از طریق نشانی www.kpip.ir و یا ۱۴th.kpip.ir در این کنگره شرکت نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha