• یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402023120131
  • خبرنگار : 50448

تسهیل در اجرای پروژه فیبرنوری FTTX در استان بوشهر

تسهیل در اجرای پروژه فیبرنوری FTTX در استان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: به‌منظور تسهیل در اجرای پروژه فیبرنوری FTTX در استان بوشهر، جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس شورای شهر بوشهر، مدیرکل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، مسئولین شهرداری، همکاران این اداره کل و شرکت ایرانسل برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به تمامی مردم به بهترین شکل بیان کرد: همکاری لازم توسط شهرداری‌ها با اپراتورهای ارتباطی اعم از شرکت مخابرات منطقه بوشهر، شرکت ایرانسل، صبانت و ... با رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه صورت پذیرد. 

محمد هادی رستمیان با اشاره به دستور رئیس جمهور و تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست روز جهانی ارتباطات و افتتاح پروژه‌های فیبرنوری تصریح کرد: استان بوشهر بدلیل شرایط خاص جوی و مشکلات حوزه مخابراتی در بخش ثابت، باید هر چه زودتر در اجرای پروژه فیبرنوری FTTX اقدام لازم را اجرایی نماید و در این زمینه شهرداری و اپراتورها باید تمام تلاش خود را بکار گیرند.

در ادامه، وی با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه ارتباطی اظهار کرد: درخصوص ابلاغ تعرفه حفاری برای مراکز استان‌ها پیگیری لازم صورت پذیرد و شورای شهر نیز همین مصوبه را مبنای محاسبات خود در تعامل با اپراتورها درنظر بگیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری FTTX در استان بوشهر به عنوان اولین استان شروع کننده در این بخش، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و می‌بایست با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی نمود. وی با توجه به چالش‌های ارائه شده از سمت اپراتورها، هدف از برگزاری این نشست را رفع دغدغه‌ها و تسهیل امور دانست.

سملیان با اشاره به وجود درخواست‌های مشترک اپراتورها جهت حفاری در مناطق مختلف شهری تاکید کرد:اپراتورها با همکاری شهرداری نسبت به تشریک مساعی و ایجاد منافع مشترک اقدام نمایند و از اقدامات جزیره‌ای پرهیز شود.

وی در پایان گفت:این اداره کل تلاش می‌کند به عنوان نماینده وزارت متبوع در استان، هماهنگی لازم با مدیران استانی به منظور رفع موانع و مشکلات احتمالی بوجود آمده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمایت از حقوق استفاده کنندگان از خدمات را انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha