• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402023019341
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس تعزیرات حکومتی اردستان:

کمبود و گرانی مرغ در اردستان برطرف شود

کمبود و گرانی مرغ در اردستان برطرف شود

ایسنا/اصفهان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: از جهاد کشاورزی می‌خواهیم مشکلات کمبود و گرانی مرغ گرم در شهرستان اردستان را برطرف کند تا حداقل این کالا گران‌تر از دیگر شهرها به دست مردم نرسد.

امید سلامی، امروز(شنبه، ۳۰ اردیبهشت) در کارگروه تنظیم بازار شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا امروز ۵۱ فقره کالا و خدمات، ۱۷ پرونده بهداشت، ۶۷ فقره پرونده کالا و قاچاق در تعزیرات حکومتی رسیدگی و منجر به صدور رأی شده است.

وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی که در جامعه وجود دارد و گلایه‌ای که کسبه از وضعیت رکود بازار و مردم از گرانی‌ها دارند از دستگاه‌های متولی و بازرسی درخواست داریم اگر تخلفی در صنفی اتفاق افتاد گزارش‌های مستندی را برای تعزیرات ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان با بیان اینکه بارها تأکید کردیم بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف و کسبه باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد، گفت: اگر قرار است بازرسی و برخورد با متخلفان انجام شود باید به گونه‌ای باشد که بازدارنده باشد.

سلامی خاطرنشان کرد: برخوردها و جریمه‌ اصناف متخلف که در بازرسی‌ها شناسایی می‌شوند باید به ‌گونه‌ای باشد که دیگران متوجه این برخوردها شوند و تأثیرگذار باشد. دستگاه‌های بازرسی و نظارت، گشت‌های خود را بر همه اصناف داشته باشند و بیشتر حوزه‌هایی را رصد کنند که با سلامت مردم در ارتباط هستند.

وی درباره گلایه مردم درباره کمبود مرغ گرم در اردستان، گفت: واقعاً جای تعجب است در شهرستان اردستان که قطب تولید گوشت سفید و مرغ است چرا باید این کالا با قیمت بالاتر از دیگر شهرها به دست مردم برسد؟ از جهاد کشاورزی می‌خواهیم مشکلات کمبود و گرانی مرغ گرم در شهرستان اردستان را برطرف کند تا حداقل این کالا گران‌تر از دیگر شهرها به دست مردم نرسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha