• چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402022717372
  • خبرنگار : 30188

صندلی گیمینگ ایرانی ارزان

صندلی گیمینگ ایرانی ارزان

بازی‌های هیجان‌انگیز حسابی شما را درگیر خود می‌کنند تا جایی که کنترل زمان از دستتان در برود. نشستن طولانی مدت پشت سیستم و غرق بازی بودن بعد از مدتی ممکن است سلامت جسمی شما را تحت تاثیر قرار دهد و همچنین به دلیل ناراحت بودن صندلی خیلی زود خسته شوید و نتوانید مراحل بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید. به همین خاطر به یک صندلی گیمینگ حرفه‌ای نیاز دارید که بتواند آرامش را موقع بازی برایتان به ارمغان آورد و سلامت جسمی شما را تضمین کند.

به گزارش ایسنا به نقل از چندسو، صندلی‌های گیمینگ که مخصوص بازی طراحی شده‌اند، انواع بسیار مختلفی دارند که هر یک از آن ها قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد؛ هرچه این قابلیت ها بیشتر باشد، قیمت صندلی گیمینگ هم بیشتر خواهد بود. اما شما با یک انتخاب هوشمندانه می توانید یک صندلی گیمینگ ایرانی ارزان و با تمامی امکانات و بهترین کیفیت تهیه کنید و از بازی های کامپیوتری خود لذت ببرید.

نکات مهمی که قبل از خرید صندلی گیمینگ باید بدانید

صندلی‌های گیمینگ را با صندلی کارشناسی اشتباه نگیرید. درست است که هر دو آن‌ها ظاهری حجیم و بزرگتر دارند، اما از نظر طراحی و کاربرد بسیار متفاوت هستند. صندلی بازی که تهیه می‌کنید باید بسیار راحت و مقاوم باشد. از کیفیت مناسبی برخودار باشد تا بتوانید برای طولانی مدت از آن استفاده کنید. اما این تمام نکاتی نیست که باید قبل از خرید در نظر بگیرید. پارامترهای مهم دیگری هم وجود دارد که نباید از آن غافل شد. این پارامترها عبارتند از:

قابلیت‌های تنظیم  صندلی گیمینگ را یادمان نرود

صندلی گیمینگ به صورت ثابت نبوده و کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود ارتفاع صندلی، قسمت تکیه‌گاه، دسته‌های صندلی و... را تنظیم نماید. بی‌شک هرچه قابلیت‌های تنظیم آن بیشتر باشد راحت‌تر می‌توانید متناسب با نیاز خود آن را تنظیم کنید. علاوه بر اینکه یک صندلی بازی ایده‌آل باید امکانات تنظیم متنوعی داشته باشد، باید دارای تنظیم ساده و آسان هم باشد که بتوانید به آسانی در سریع‌ترین زمان آن را تنظیم کنید.

روکش صندلی‌های گیمینگ

این صندلی‌ها با رویه‌های مختلفی ساخته می‌شوند. برخی از آن‌ها ضد آب هستند و برخی دیگر قابلیت تنفس داشته و ضد تعریق می‌باشند. بسته به ویژگی‌هایی که نیاز دارید، قیمت روکش‌ها، نگهداری و دوام، جلوه ظاهری و... می‌توانید انتخاب کنید. از انواع روکش‌های صندلی که برای ساخت صندلی گیمینگ استفاده می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پارچه
  2. چرم
  3. پلاستیک
  4. مش
  5. و...

جنسی انتخاب کنید که سبب تعریق نشود و همچنین به سهولت تمیز شود و بتوانید در هر فصل از سال با خاطری آسوده از آن استفاده کنید.

وزن و ابعاد صندلی گیمینگ

بی شک هر چه صندلی شما سنگین‌تر باشد، جا به‌جایی آن سخت‌تر خواهد بود. اما در عوض نگران سر خوردن صندلی و افتادن آن نخواهید بود. تمامی این مشخصات را باید بسته به نیاز خود، محل قرارگیری صندلی و... سبک سنگین کرده و در نهایت بهترین نمونه را انتخاب کنید. صندلی‌های بزرگ نیازمند میز و اتاق‌های بزرگ هستند. اگر فضای بازی شما به اندازه کافی بزرگ نیست بهتر است به فکر خرید صندلی گیمینگ کوچک باشید. مهم‌تر از همه این‌ها توجه کنید که صندلی مد نظر شما قدرت تحمل وزن شما را داشته باشد و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

دقت در مدل و رنگبندی صندلی گیمینگ

تنوع این صندلی‌ها بسیار زیاد است و در رنگ بندی‌های مختلفی قابل اجرا می‌باشد. انتخاب از بین آن‌ها بستگی به تم اتاق بازی شما، سلیقه و نظر شخصی‌تان و... خواهد داشت. البته استفاده از رنگ‌های جیغ در طراحی این صندلی‌ها ظاهری هیجان‌انگیز به آن‌ها می‌بخشد که باعث می‌شود به یک انتخاب درجه یک برای شما تبدیل شود. از آنجایی که ممکن است مدت زمان طولانی‌تری روی این صندلی‌ها بنشینید توصیه می‌کنیم رنگ‌های روشن انتخاب نکنید چرا که زود کثیف می‌شود و ظاهری کهنه به خود می‌گیرد.

معرفی 5 صندلی گیمینگ ایرانی

برندهای مختلف ایرانی و خارجی هستند که این صندلی‌ها را طراحی و تولید می‌کنند. نمونه‌های خارجی به دلیل وارداتی بودن قیمت بالاتری دارند. این در حالی است که برندهای ایرانی با نازل‌ترین قیمت صندلی با همان کیفیت و زیبایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید با خاطری آسوده به سراغ مدل‌های ایرانی بروید که از پر فروش‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صندلی گیمینگ بامو مدل G2022 سبز

در نگاه اول ترکیب رنگ جذاب سبز و مشکی این صندلی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. با نگاه کردن به آن می‌توانید جذابیت و راحتی را توام با کیفیت احساس کنید. روکش آن از جنس چرم بوده و پایه‌های فولادی دارد که بسیار مقاوم است. دارای دو بالشتک همراه است که باعث می‌شود کمترین فشار به گردن و کمر شما وارد شود.

صندلی گیمینگ بامو مدل G2020 بنفش

این صندلی از ترکیب مشکی و بنفش طراحی شده که ظاهری بسیار شیک به آن بخشیده است. دارای دسته ثابت بوده و نوع فوم به کار رفته برای ساخت آن، فوم سرد می باشد. پایه‌های فولادی، قابلیت تنظیم، اندازه استاندارد و ... از دیگر مشخصات این صندلی بازی است که می‌توانید به راحتی آن را خریداری نمایید.

صندلی گیمینگ راد سیستم مدل G010

طراحی ظاهری این صندلی نگاه‌های شما را خیره خواهد کرد. درست است که شکل نامتعارفی دارد اما متناسب با ارگونومی بدن طراحی شده و دارای رنگ بندی است. بسیار راحت بوده و از تخته و فوم برای ساخت آن استفاده شده است. این صندلی به صورت ثابت بوده و هیچ‌گونه قابلیت تنظیمی ندارد. با وجود خاص بودن این صندلی، قیمت بسیار مناسبی هم دارد و به راحتی می‌توانید آن را ثبت سفارش کنید.

صندلی گیمینگ نوژن مدل N00101

ظاهر مستحکم و جذاب اولین ویژگی این صندلی است که شما را برای خرید ترغیب خواهد کرد. دسته‌های قابل تنظیم فولادی و همچنین پایه‌هایی از جنس فولاد راحتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این صندلی دارای یک بالشتک گردنی است تا حین بازی گردنتان درد نگیرد و حس خستگی نداشته باشید. می‌توانید قسمت کمری صندلی را بسته به نیاز خودتان تنظیم کنید. فریم آهنی این صندلی آن را بسیار مقاوم کرده و برای افراد با وزن بالا هم قابل استفاده خواهد بود.

صندلی گیمینگ راحتیران مدل G808

این صندلی طراحی بسیار خارق‌العاده و شگفت‌انگیز دارد. وزن آن برابر با 21 کیلوگرم بوده و نوع دسته آن به صورت تنظیمی انتگرال است. دارای بالشتک گودی کمر بوده و آرامش را حین بازی برایتان فراهم می‌کند. جنس روکش آن چرم بوده و برای قسمت پایه‌ها هم از رنگ الکترواستاتیک مقاوم استفاده شده است. این صندلی یک گزینه منحصر به فرد برای گیمرها می‌باشد.

صندلی گیمینگ ایرانی ارزان از کجا بخرم؟

قیمت صندلی گیمینگ از دیگر نکات مهمی است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید. بهتر است صندلی دلخواه خود را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید که کیفیت صندلی و همچنین قیمت آن را تضمین می‌کند. فروشگاه چندسو با سال‌ها سابقه در زمینه فروش لوازم خانگی و اداری، جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین صندلی‌های گیمینگ ایرانی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد و می‌توانید به راحتی از هر جای ایران که هستید، صندلی بازی، صندلی اداری و دیگر لوازم مورد نیاز خود را ثبت سفارش کرده و خریداری نمایید.

خرید صندلی گیمینگ ایرانی ارزان

صندلی گیمینگ یک ابزار ضروری برای گیمرهاست. فرقی نمی‌کند در طول روز چند ساعت مشغول بازی هستید، همین که به صورت روزانه پشت سیستم قرار می‌گیرد و بازی می‌کنید، باید یک صندلی بازی حرفه‌ای تهیه کنید. در زمان انتخاب صندلی‌های گیمینگ به کیفیت ساخت آن‌ها هم توجه کنید و نمونه‌ای با دوام را تهیه نمایید تا برای مدت زمان طولانی‌تری برایتان قابل استفاده باشد.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع صندلی گیمینگ می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

09355800167- 02632828290 – 02632828293 

منبع: Chandsoo.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha