• دوشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402021811036
  • خبرنگار : 50026

جزئیات حمله سگ‌ بلاصاحب به ۴ نفر در بیرجند

جزئیات حمله سگ‌ بلاصاحب به ۴ نفر در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار بیرجند گفت: روز گذشته سه کودک و یک زن در این شهرستان مورد حمله سگ قرار گرفتند که اکنون حال عمومی هر چهار نفر مطلوب است.

علی فاضلی فرد در گفت‌وگو با ایسنا در مورد حادثه‌ای که روز گذشته در بیرجند اتفاق افتاد، گفت: حدود ساعت 7 صبح روز گذشته بود که در روستای حسین آباد سادات شهرستان بیرجند یک پسر بچه 11ساله زمان رفتن به مدرسه مورد حمله سگ‌ها قرار گرفت.

وی افزود: همچنین  گازگرفتگی یک پسر 4 ساله و دختر دیگر نیز در ادامه مسیر  این سگ در این روستا صورت می‌گیرد؛ همچنین در روستای شمس آباد با دو قلاده سگ دیگر درگیر شده و به یک بانوی 58 ساله نیز حمله می‌کند.

فرماندار بیرجند اظهار کرد: سگ بلافاصله تحت تعقیب قرار گرفته و در ورودی روستای دهنو معدوم می‌شود، اما پیگیری‌ها برای دوری از این وضعیت  ادامه خواهد داشت.

فاضلی فرد بیان کرد: با توجه به اینکه در استان آزمایشات تست هاری انجام نمی گیرد، نمونه برداری که از این سگ انجام شده و به شهرهای دیگر از جمله مشهد و تهران ارسال شده و نتیجه اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهرستان انجام شده و حدود 150 قلاده سگ نیز بطور متوسط در طول ماه جمع‌آوری می‌شوند.

فاضلی فرد با بیان اینکه برخورد مردم با سگ‌ها و ترحم بی مورد باعث ازدیاد جمعیت آن‌ها شده است، ادامه داد: کشتارگاه موجود در این منطقه باعث ازدیاد سگ‌ها شده که پیگیری‌ها برای رفع این معضل ادامه دارد و از مردم می‌خواهیم با گزارش به مسئولان در صورت مشاهده سگ‌های بلاصاحب، به زنده گیری آن‌ها کمک کنند.

روز گذشته به نیابت از استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل دفتر استاندار، فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران به نیابت از استاندار، از مجروحان حادثه دیده در اثر حمله سگ که در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شده‌اند، عیادت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha