• پنجشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402021408866
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور:

مشکلات استان‌ها به نشست ملی ستاد تسهیل می‌روند

مشکلات استان‌ها به نشست ملی ستاد تسهیل می‌روند

ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: قرار شده ستاد تسهیل و رفع موانع در سطح ملی یک جلسه خاص هر استان داشته باشد.

دکتر «محسن کوشش‌تبار» در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه ای که در استان وجود دارد افزایی و روحیه جهادی و تاب آوری خوبی است که در مدیران استان وجود دارد، اظهار کرد: دولت سیزدهم اول گوش است تا کلام، حتی اگر جایی نتواند آن طور که شایسته است  مشکل مردم را حل کند، حداقل سخنانشان را بشنود

وی گفت: اعتقاد راسخ ما این است که اگر امروز در استان مشکلی از فعال اقتصادی حل می‌شود و اگر دل یک تولید کننده را با یک مجوز و امضا شاد می کند و اگر یک نفر را که نگران بیکاری است و نگرانی آن را برطرف می کند امروز یک مهران را آزاد کرده است و هیچ فرقی بین این دوتا نیست و امروز امضای شما پایین برگه ای که مشکلی را حل می کند انگار یک مهران برای کشور آزاد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور خطاب به تولید کنندگان گفت: ما مدعی نیستیم که همه مشکلات کشور را حل می کنیم اما قطعاً در قبال آنچه که شما گفتید خودمان را متعهد می دانیم.

کوشش‌تبار  تاکید کرد: ما بدون بخش خصوصی و فعالان اقتصادی نمی‌توانیم کشور را مدیریت و  رو به جلو حرکت بکنیم، شما اربابانی هستید که به ما مراجعه می کنید، ما مجبوریم قانونی را هم چون مال شما هست رعایت کنیم.

کوشش‌تبار ادامه داد: در استان یک انسجامی خوبی دیدم  و فضای استان فضای امیدوار کننده و پرنشاطی است، شما مشکل دارید اما نشاط هم دارید، مسئله داریم اما امیدوار کننده داریم حرکت می کنیم.

وی تاکید کرد: آینده استان آینده روشنی است، در نفت و گاز درآمد خواهد آمد و در بلند مدت خودش را نشان می‌دهد و در زنجیره‌های ارزش تک تک شما چه حوزه صنعت و چه حوزه کشاورزی و چه خدمات حرف برای گفتن دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با بیان اینکه ما حرکت رو به جلو و برنامه در استان داریم، کارمان را انجام می دهیم، مشکلاتمان را بارها و بارها مرور می کنیم تا راهی برایشان پیدا کنیم، تصریح کرد: در جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور مصوب شد که قرار شده است ستاد تسهیل و رفع موانع در سطح ملی یک جلسه خاص هر استان داشته باشد و هر مشکلاتی که حس می کنید از سطح استان بالاتر است جمع می شود و ما در سطح ملی و با حضور استاندار شما و دبیر ستاد ملی پیگیری می شود

کوشش‌تبار تصریح کرد: هر حوزه و مدیر تخصصی موظف است  که درخواست ارباب رجوع را تا آخر طی و  هر حوزه ای باید خودش مشکل ارباب رجوعش را تا آخرین نقطه حل کند، چه بانک باشد و چه دستگاه تخصصی دیگر، اینطور نباشد اینکه تا حل نشد به استانداری و معاون اقتصادی ارجاع داده شود.

وی ادامه داد: استانداران کشور بدانند معیار ارزیابی مدیرانشان، میزان مراجعه ارباب رجوع به استانداری‌ها است چون هر چه تعداد ارباب رجوع ها بیشتر یعنی کار ضعیفتر و هر چه کمتر یعنی دارند مشکلات را حل می کنند، وقتی کسی به استانداری مراجعه می کند یعنی ادارات کل مشکلاتش را حل نکرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha