• پنجشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402021408585
  • خبرنگار : 50547

توزیع جهیزیه بدون نوبت به مددجویان کمیته امداد مازندران تا پایان امسال

توزیع جهیزیه بدون نوبت به مددجویان کمیته امداد مازندران تا پایان امسال

ایسنا/مازندران مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: تا پایان امسال جهیزیه و لوازم خانگی به تمامی مددجویان مراجعه کننده به کمیته امداد بدون نوبت اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد استان مازندران، در مراسم اولین رزمایش استانی توزیع جهیزیه در سال جدید به مددجویان کمیته امداد در محل حرم شهدای گمنام شهرستان نکا، گفت: تصمیم داریم تا پایان امسال جهیزیه و لوازم خانگی به تمامی مددجویان مراجعه کننده به کمیته امداد بدون نوبت اهدا کنیم.

عالیشاه ادامه داد: در طرح «لذت لبخند»، خیرین به بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان جهت کمک به محرومین استان در بخش، جهیزیه(تهیه لوازم خانگی)، مسکن، اهدای زمین، معیشت، کمک‌های مومنانه و اطعام مهدوی تعهد دادند، ۱۵ میلیارد آن قرض ماندگار است که تاکنون بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان محقق شده است .

وی با اشاره به ۲۷ جشن به نام «لذت لبخند» از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این اولین رزمایش توزیع جهیزیه در سال جدید است و این لوازم با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال برای ۲۵۳ زوج مددجو در نظر گرفته و با حضور عروس و داماد، مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا در جوار حرم مطهر شهدای گمنام برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان مبلغ ۱۵ میلیارد تومان قرض ماندگار بصورت بلاعوض در صندوق امداد ولایت بخش کارگشایی، درمان، اجاره مسکن، ودیعه مسکن، مساعدت شد همچنین از مسکن درخواست تشویق ۳ برابری را داشته و امیدواریم تماما در جهت رفع مشکل مددجویان استان مازندران هزینه شود.

شایان ذکر است که در پایان مراسم به مناسبت هفته معلم از فرهنگیانی که با کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری مادی و معنوی داشتند، تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha