• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402021308277
  • خبرنگار : 50022

درخواست ورود وزیر ورزش به پرونده داماش-شهید قندی؛

۳ امتیاز شائبه‌دار که سرنوشت لیگ دسته دوم فوتبال را تغییر می‌دهد!

۳ امتیاز شائبه‌دار که سرنوشت لیگ دسته دوم فوتبال را تغییر می‌دهد!

ایسنا/البرز مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان با اشاره به تغییر نتیجه بازی دو تیم شهید قندی یزد و داماش گیلان، گفت: درباره اهدای سه امتیاز این بازی به داماش گیلان شائبه جعل امضا وجود دارد و با توجه به تعلل مسئولین مربوطه در بررسی موضوع، از وزیر ورزش تقاضا داریم به این مسأله که سرنوشت تیم صعود کننده به لیگ دسته اول را تغییر می‌دهد ورود کند.

حمید کریمی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص رأی صادر شده به نفع داماش گیلان برای مسابقه‌ای که شهید قندی یزد در آن پیروز شده بود، گفت: تیم داماش با این عنوان که شهید قندی در این مسابقه از بازیکن غیرمجاز استفاده کرده است نتیجه بازی  را به نفع خود تغییر داد و این تغییر نتیجه وضعیت جدول لیگ دسته دوم را کاملاً تغییر داده است.

کریمی ادامه داد: بازیکنی که تیم داماش ادعا می‌کند به صورت غیرمجاز برای شهید قندی به میدان رفته است، در ابتدای فصل تا امضای قرارداد با داماش پیش رفته بود اما به دلیل مصدومیت این قرارداد نهایی نشد و این بازیکن هم بعد از به نتیجه نرسیدن با داماش به تیم شهید قندی پیوست.

شائبه جعل امضای بازیکن شهید قندی یزد!

وی خاطرنشان کرد: در بحث اینکه فرد مورد ادعا بازیکن داماش بوده است شائبه جعل امضا در قرارداد وجود دارد. اسناد و مدارک این موضوع در اختیار تیم شهدای رزکان است.

کریمی ادامه داد: تیم داماش با این سه امتیاز اهدایی با ۴۸ امتیاز بالاتر از شهدای رزکان قرار گرفت در صورتی که اگر نتیجه این بازی در خارج از زمین و با این رأی تعیین نمی‌شد این تیم با ۴۵ امتیاز، پایین‌تر از شهدای رزکان ۴۶ امتیازی قرار می‌گرفت.

لیگ دو بلاتکلیف است؛ وزیر ورود کند

وی با بیان اینکه حدود سه ماه از صدور رأی اولیه به نفع داماش گذشته است، یادآور شد: دوشنبه هفته آینده آخرین بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار می‌شود و بسیار عجیب است که فقط چند روز مانده به پایان لیگ و مشخص شدن تیم دوم صعود کننده به لیگ دسته اول، مسئولان مربوطه نتیجه نهایی پرونده داماش و شهید قندی را اعلام نمی‌کنند به همین دلیل از آقای تاج و حتی آقای سجادی تقاضا داریم به این موضوع ورود کنند.

کریمی در پایان اعلام کرد: تیم شهدای رزکان ریشه در این شهر دارد و با هزینه شخصی از لیگ محلی تا لیگ دسته دوم رسیده است. منصفانه نیست که با چنین تصمیم‌گیری‌هایی و تعلل در بررسی موضوع، حق این تیم ضایع شود بنابراین از مسئولان انتظار داریم سریعتر در خصوص رأی بازی داماش و شهید قندی تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۸ ۱۷:۵۴

حق تیم زرکان به لیگ دسته اول هست ولی داماش نیست کی این گفته ببخشید داماش کلی بازیکن به جامعه وفتبال داده تیم زرکان چه کار کرده فوتبال گیلان کجا وفوتبال شما کجا داماش در لیگ برتر بوده به دلیل ناعدالتی به اینجا رسیده خواهشن شما را با تیم های دیگر مقایسه کنید .