• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402021307772
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون استاندار اردبیل:

دانش‌آموزان در انتخاب رشته خود فریب تبلیغات را نخورند

دانش‌آموزان در انتخاب رشته خود فریب تبلیغات را نخورند

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در مراسم زنگ سپاس گفت: داشن آموزان در تعیین رشته خود فریب تبلیغات مکرر برخی رشته ها را نخورند.

رضا قاسمیان ۱۳ اردیبهشت در مراسم زنگ سپاس که در دبیرستان امید انقلاب برگزار شد ضمن تبریک روز معلم و با اشاره به اینکه کشور به تعالی در کلیه رشته ها نیازمند است، افزود: دانش آموزان در انتخاب رشته خود تبلیغات را مد نظر قرار ندهند و نسبت به استعداد خود انتخاب رشته نمایند.

وی در این مراسم که با حضور دانش آموزان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و با ادای احترام و اهدای گل به تمثیل شهدای فرهنگی استان برگزار شد، گفت: انتخاب رشته دانش آموزان مهم است و تبلیغات فراوان با سوق دادن به برخی رشته های پرطرفدار باعث اتلاف انرژی و هدررفت استعدادهای دانش آموزان می شود.

قاسمیان ادامه داد: پیشرفت کشور در سایه توجه به همه رشته های تحصیلی است و دانش آموزان حتما با درک درست از استعداد خود تمامی رشته های علمی را مورد دقت خود قرار بدهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری نامگذاری روز معلم را با سالگرد شهادت استاد مطهری دارای حکمت دانست و اظهار کرد: مراجعه و مطالعه کتابهای شهید مطهری در باب حکمت و فلسفه و انسان و اسلام میتواند شخصیت ساز باشد.

رضا قاسمیان با تأکید بر اینکه کتابهای شهید مطهری مقایسه شرق و غرب و اسلام را در خود دارد، تصریح کرد: مخاطبان با خواندن کتابهای شهید مطهری انتخاب دقیق پیدا می کنند.

این مقام مسئول استانداری اردبیل مدارس را کارگاه جواهرسازی تعبیر کرد و افزود: معلمان جواهرساز و دانش آموزان جواهرات این کارگاه‌ها می باشند.

قاسمیان گفت: دانش آموزان معدن جواهرات ارزنده هستند و شرط جواهرسازی همراهی دانش آموزان با معلمان و اساتید خود می باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان کرد: دانش آموزان و معلمان با باور داشتن به سه اصل ارزش های دینی و الهی که تضمین کننده دنیا و آخرت بوده و ارزش های انسانی که دین نیز بر آن تأکید دارد و همچنین ارزش های ملی برای ایجاد وحدت و انسجام، می توانند به تشخیص درست در زندگی خود دست بیابند.

گفتنی است در این مراسم از تعدادی از معلمان مدارس اردبیل تجلیل به عمل آمد و همچنین تعداد ۱۲ نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی توسط خیرین فرهنگی آزاد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha