«حسین نورعلیوند» در گفتوگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: از این شمار ۱۴هزار و ۱۱۸نفر مراجعان حضوری مراکز دولتی و غیر دولتی و ۶هزار و ۳۲۱ نفر تماس گیرندگان با خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ است.
وی با بیان اینکه تعداد مراجعان و تماس گیرندگان با مراکز مشاوره این اداره کل در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن افزایش داشته، تعداد مراجعان سال ۱۴۰۰را در مجموع ۱۴هزار و ۸۰۵ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۹هزار و ۱۴۵ نفر به مراکز مشاوره حضوری و پنج هزار و ۶۶۰ نفر نیز با مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰تماس داشتهاند.
مدیرکل بهزیستی استان ایلام با بیان اینکه عمدهترین و بیشترین علت مراجعه و یا تماس با این مراکز را به ترتیب تربیت کودک و نوجوان، مشکلات زوجها، مشکلات مالی و اعتیاد اعلام کرد و ادامه داد: اختلالات روانی، خلقی و افسردگی، اضطرابی، وسواس فکری و مشکلات عاطفی از دیگر علل مراجعان و تماس گیرندگان با مراکز مشاوره بوده است.
نورعلیوند تعداد مراکز مشاوره حضوری دولتی و غیردولتی این اداره کل در استان را ۳۳مرکز اعلام کرد و گفت: مجتمع خدمات مشاوره این اداره کل در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی، افزایش سطح رضایتمندی از زندگی و گسترش فرهنگ مشاوره در زمینههای مختلف مشاوره خانواده، کودک، پیش از ازدواج، زوجدرمانی، فردی و روان درمانی، شغلی و تحصیلی به عموم مردم ارایه خدمت میکند.
است.
نظرات