• پنجشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402020703674
  • منبع : نمایندگی مازندران

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس در پی شهادت آیت الله سلیمانی

خدمات شهید آیت الله سلیمانی از حافظه ملت پاک نمی‌شود

خدمات شهید آیت الله سلیمانی از حافظه ملت پاک نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی شهادت آیت الله «عباسعلی سلیمانی» بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردارعبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت عالم ربانی، مبارز و مجاهد خستگی‌ناپذیر حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری که در حمله مسلحانه در حادثه تیراندازی در بابلسر، ناجوانمردانه به شهادت رسید مایه تألم و تأثر اینجانب شد.

آیت الله سلیمانی از روحانیون انقلابی وارسته، متعهد و فرهیخته اهل سوادکوه بود که سال‌ها عمر بابرکتش را صرف فراگیری علوم دینی و خدمت به انقلاب اسلامی کرده است و با روحیه جهادی به خدمتگزاری مشغول بود و دست از اعتلای نظام برنداشته است.

این عالم متقی از یاران دیرین امام و رهبر معظم انقلاب و از شاگردان آیت الله «محمد کوهستانی» و از چهره‌های جهادی و مردمی بود که عمر گرانمایه‌اش را در خدمت رسانی به مردم و تربیت و پرورش طلاب حوزه‌های علمیه صرف کرد و مورد توجه مردم قرار داشت و خدمات شایسته آن روحانی مجاهد در دوران دفاع مقدس و سنگر عبادی سیاسی نمازجمعه و نمایندگی رهبر معظم انقلاب در استان سیستان و بلوچستان، کاشان و نیز مجلس خبرگان رهبری هرگز از حافظه تاریخی این ملت پاک نخواهد شد.

 اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تأسف بار، به مردم ولایتمدار استان مازندران و جامعه روحانیت استان به ویژه مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بابلسر و سوادکوه، استان سیستان و بلوچستان و بیت معظم حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال همنیشینی با اولیاء الله را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha