• پنجشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402020703605
  • خبرنگار : 50616

ورزش اول مازندران، با کمبود تجهیزات در شهرستان‌ها مواجه است

ورزش اول مازندران، با کمبود تجهیزات در شهرستان‌ها مواجه است

ایسنا/مازندران سرپرست ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه کشتی ورزش نخست این استان است، گفت: متاسفانه تجهیزات وملزومات این رشته ورزشی درشهرستان‌ها کافی نیست.

عادل عالیشان در حاشیه مجمع عمومی انتخابات هیات کشتی استان مازندران در جمع خبرنگاران، افزود: باید کشتی در جای جای استان تقویت شود و همزمان ملزومات این رشته ورزشی در شهرستان‌ها نیز تامین شود.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر حدود ۷۰ درصد از کشتی گیران تیم ملی کشتی آزاد و ۴۰ درصد در کشتی فرنگی را کشتی گیران مازندرانی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: این نشان از توانمندی کشتی گیران وسخت کوشی ورزشکاران استان برای رسیدن به حق شان درتیم ملی است.

سرپرست ورزش وجوانان مازندران در ادامه با اشاره به اینکه دراستان  نگاه ویژه استاندار به رشته کشتی را باید قدر بدانیم و حمایت‌ها از این رشته ویژه خواهد بود، ادامه داد: مازندران سرشار از نیروی انسانی توانمند در رشته کشتی است و باید قدر این فرصت را غنیمت بشماریم.

عالیشان گفت: رشته کشتی ورزش اول کشور و استان ما است و جور بسیاری از رشته‌های ورزشی کشور را در مسابقات آسیایی و جهانی می‌کشد.

برنامه ریزی ویژه مازندران برای مسابقات جهانی واسیایی

سرپرست ورزش وجوانان مازندران دربخش دیگری با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ سال پرترافیک برای کشتی است و در شهریور مسابقات جهانی و در مهرماه مسابقات آسیایی را خواهیم داشت، گفت: باید برای بازی‌های المپیک بازی‌های کسب سهمیه را انجام دهیم که بی شک کشتی‌گیران ما خوش خواهند درخشید.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مجمع انتخاباتی هیات کشتی مازندران روز پنجشنبه با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و رؤسای هیات‌های کشتی شهرستان‌ها وقهرمانان کشتی درساری برگزار شد، و " امید شایگان" با کسب  ۱۶ رای به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان مازندران انتخاب شد.

ورزش اول مازندران، با کمبود تجهیزات در شهرستان‌ها مواجه است

دراین انتخابات "مرتضی قربانی" دیگر کاندیدا نیز با کسب ۱۰ رای از رسیدن به صندلی هیات کشتی مازندران باز ماند.

پیش ازشروع این انتخابات  نیز "سید ذوالفقار شریفی" با انصراف از شرکت درانتخابات ریاست هیات کشتی مازندران، این جلسه را ترک کرد.

در مجمع انتخابات هیات کشتی مازندران، " امید شایگان"، "سید ذوالفقار شریفی" و "مرتضی قربانی" سه کاندیدای انتخابات هیات کشتی مازندران بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha