• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402020603272
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی در قبال حق معلمان مسئول هستند

مدیران دستگاه‌های اجرایی در قبال حق معلمان مسئول هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی در قبال حق معلمان مسئول هستند.

فرهاد زیویار امروز ششم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه ما به‌عنوان مسئول هم برای خود معلم و هم آنچه که نسبت به اجرای آن در قبال معلمان وظیفه داریم مسئول هستیم.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به تمرکز دشمنان در بدبین کردن نوجوانان و جوانان نسبت به نظام، توجه بیش‌تر به آموزش و تربیت بینشی جوانان علاوه بر تربیت علمی یک ضرورت است.

استاندار لرستان تأکید کرد: همه مسئولین در دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به تکریم معلمان به‌ویژه در هفته معلم توجه ویژه داشته باشند.

زیویار با بیان اینکه ما برای یاد دادن سه عبارت داریم که شامل علم و یقین، عین و یقین و حق و یقین هستند، افزود: این سه عبارت در تمامی موارد صدق می‌کند.

وی ادامه داد: در این سه مقوله و در تمامی امورات آموزشی باید اقدام و رفت‌وبرگشت داشته باشیم.

استاندار لرستان با اشاره به این‌که معلم مطلق خداوند و در تمامی صفات خداوند قابل احساس است، اضافه کرد: بعد از پروردگار عالم انبیا الهی بزرگترین معلمان تاریخ هستند.

زیویار اضافه کرد: معلمی انبیا تفاوت یاد دادن و یادگیری انسان کامل را برای بشریت نمایان می‌کند و تفاوت آموزش‌وپرورش بشر را با آموزش‌وپرورش الهی نشان می‌دهد.

وی بر اجرای برنامه‌های متنوع صداوسیما در هفته معلم و با موضوع قدر و منزلت مقام معلمان تأکید و اظهار کرد: در این هفته می‌بایست برای جایگاه والای معلمان شهید و معلمان ایثارگر برنامه‌های متنوعی تدوین شود.

گفتنی است، در این نشست مدیرکل آموزش‌وپرورش استان برنامه‌ها و پیشنهادات ویژه هفته معلم را تشریح کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha