• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402020602834
  • منبع : نمایندگی سمنان

در شورای آموزش و پرورش استان سمنان مطرح شد:

معلمان کانون اصلی "اولویت دارترین مساله کشور"

معلمان کانون اصلی "اولویت دارترین مساله کشور"

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از معلمان به عنوان کانون محوری و اصلی "اولویت دارترین مساله کشور" نام برد و گفت: توجه به نظام حکمرانی در آموزش و پرورش یکی از مباحث و مولفه های اصلی در سند تحول بنیادین دولت سیزدهم است که باید از مشارکت اجتماعی آحاد مردم در این بخش به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در محل سالن یادگار امام(ره) استانداری اظهار کرد: مهمترین و اولویت دار ترین مساله کشور بر اساس‌ بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری، علم و پژوهش و کانون اصلی آن معلمین هستند.
وی افزود: پاسخ دادن به مطالبات حوزه آموزش و پرورش که سالهای متمادی بی پاسخ مانده بود، در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گرفت و به بهترین شکل ممکن به انجام رسید.
ریواده خاطر نشان کرد: کانون، سلول اصلی و پایه های تحقق و تبلور همدلی، وحدت و انسجام در سطح جامعه، در مدارس شکل خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: تکریم علم و شناخت‌جایگاه علم و همچنین عمل به اسناد بالادستی در این حوزه نیازمند طراحی و عملیاتی کردن برنامه های ویژه در شورای آموزش و پرورش است که به خوبی در حال انجام بوده و اجرایی می شود.
معاون سیاسی استاندار سمنان تصریح کرد: برنامه ریزی جامع در حوزه تکریم‌ مقام معلم در طول هفته گرامیداشت مقام معلم سال جاری، در سطح استان به ویژه در سطح روستاها، تدوین و عملیاتی شود.
وی در بخش دیگری بر فصاسازی محیطی در سطح شهرها و روستاهای استان در راستای تکریم مقام معلم در هفته گرمیداشت این‌ امر، تاکید کرد.
ریواده با بیان اینکه مردمی کردن امور در تمامی سطوح از جمله تجلیل و تکریم مقام معلم در دولت سیزدهم مورد توجه است، گفت: برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم به صورت مطلوب در سطح استان از جمله شهرستان ها، مناطق و روستاها اجرایی و نشست خبری در این حوزه برگزار شود و مسائل و مباحث حوزه معلمان در راستای جهاد تبیین، مطرح، بررسی و پیگیری شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان گفت: تشکیل کارگروه عملیاتی کردن شعار سال ذیل شورای آموزش و پرورش، با استفاده از ظرفیت موجود در سطح استان در حوزه دانش آموزی، آموزش های مهارتی و کاردانش، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha