• سه‌شنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402020502444
  • منبع : نمایندگی همدان

پس از ۱۷ سال استخر شنای بانوان کبودراهنگ به بهره‌برداری می‌رسد

پس از ۱۷ سال استخر شنای بانوان کبودراهنگ به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استخر شنای بانوان کبودراهنگ پس از ۱۷ سال فردا -چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

علی حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بالاخره این اتفاق خوب در زمینه عمرانی در شهرستان کبودراهنگ رخ داد، اظهار کرد: مراحل اجرایی ساخت استخر شنای بانوان به عنوان بخشی از مجتمع ورزشی بانوان کبودراهنگ از سال ۸۵ آغاز شده و فردا پس از ۱۷ سال با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره‌برداری می رسد.

وی افزود: برای احداث این مجموعه ۵۶ میلیارد ریال هزینه شده و بخشی از پروژه نیز پس از ۸۰ درصد پیشرفت از طریق ماده ۲۷ توسط بخش خصوصی تکمیل شد.

حقیقی تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان نیز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت و تاکنون ۱۰ میلیارد این پروژه، از سفر ریاست جمهور تخصیص داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه این پروژه از محل اعتبارت ملی-استانی است، مطرح کرد: مساحت این استخر ۱۳۴۰ مترمربع بوده و شامل سالن‌های رختکن، استخر شنا و جکوزی و سونای خشک و بخار است که تست‌های اولیه آن انجام شده و هیچ مشکلی برای بهره‌برداری وجود ندارد.

وی در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان طی یک سال اخیر تلاش داشته پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش استان را با شدت بالاتری پیگیری کند و در ماه‌های اخیر به صورت سرزده یا حتی شبانه با عوامل اداره از مراکز عمرانی در حال ساخت یا حتی سالن‌های ورزشی فعال بازدید داشته‌ایم چراکه مبحث زیرساخت اماکن ورزشی اهمیت بسیار بالایی برای ما دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اولویت های اداره ورزش و جوانان اتمام پروژه های نیمه تمام بوده که استخر مجموعه ورزشی بانوان یکی از این پروژه ها به شمار می‌رود.

سیدمجتبی جعفری بیان کرد: یکی از خواسته های مردم داشتن امکانات به روز و سالم بوده که در همین رابطه پروژه استخر بانوان کبودرآهنگ برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شد تا روند پیشرفت فیزیکی آن برای افتتاح و بهره برداری تسریع یابد و مردم بتوانند به راحتی از این استخر استفاده کنند.

وی یکی از دلایل طولانی شدن این طرح را کمبود اعتبارات دانست و تصریح کرد: در حال حاضر این طرح با همت مسئولان و نیز بخش خصوصی با هزینه‌کرد بیش از دو میلیارد تومان تکمیل و تست های اولیه آن انجام شده است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس نیز از افتتاح استخر شنای بانوان کبودراهنگ با حضور مدیرکل طرح‌های فنی و سرپرست اداره کل امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان خبر داد و میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه را افزون بر ۳۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

فتح‌الله توسلی امنیت مکان های ورزشی را امری ضروری دانست و یادآور شد: سلامت مردم و امنیت سالن های ورزشی شرط اول بوده و نباید سالن های ورزشی غیرفعال باشند که در همین رابطه با تأمین تجهیزات تا جایی که بتوانیم نیازها را تأمین خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha