• سه‌شنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402020502031
  • منبع : نمایندگی مازندران

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران مطرح کرد

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان

جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان

ایسنا/مازندران جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه جهاد تبیین را به فرموده مقام معظم رهبری راه حل مقابله جنگ ترکیبی دشمنان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دیپلماتیک اعلام کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به جنگ شناختی دشمن، گفت: در جنگ ترکیبی از مدل‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دیپلماتیکی استفاده می‌شود.

احمد برلسانی، با بیان اینکه در گذشته انسان‌ها و ابزارها به عنوان عامل جنگ و تهدید بودند ولی امروز دشمن از رسانه‌ها بیشترین بهره را می‌برد، افزود: هر زمان و در هر مورد که ما در سواد رسانه‌ای ضعیف عمل کردیم، دشمنان بهره بردند؛ در همین  اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم هر ۲ دقیقه یک دروغ توسط رسانه‌های معاند بیان شد که در این دروغ‌پردازی‌ها، شبکه‌های معاند فارسی زبان نقش داشتند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، جهاد تبیین را به فرموده مقام معظم رهبری راه حل مقابله با آنان دانست و گفت: از آنجاکه نوجوانان برای جواب سوالاتشان از اینترنت استفاده و کمتر تحلیل می‌کنند، دشمنان نظام هم برای تاثیر روی مغزهای نوجوانان و جوانان برنامه دارند

برلسانی با بیان اینکه در حال حاضر تکلیف سنگین تبیین‌گری بر دوش همه ماست از فعالیت منافقین در آلبانی با حربه دروغ‌های بزرگ خبر داد و تاکید کرد: وظیفه همه مدیران، خدمت به مردم است.

در ادامه مراسم، رمضان غلامی، فرماندار شهرستان سوادکوه، سپاه را پیشتاز مدیران و مسئولان در حوزه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: مردم ما با بصیرتی که داشتند در اغتشاشات اخیر پیروز میدان بودند. همه ما در انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا هستیم.

غلامی ضمن تشکر از فرمانده سابق بسیج شهرستان سوادکوه، گفت: سرهنگ قزلباش در بازدید میدانی به عنوان برادر و همراه ما بود و  همیشه دغدغه، مردم را داشت. 

در ادامه نیز حجت الاسلام محمدزمان رضایی، امام جمعه زیراب، برپایی نماز عید فطر با جمعیت میلیونی را رفراندوم واقعی درباره حقیقت جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: پاسداران، فارغ التحصیلان مکتب عاشورا، امام راحل و سردار حاج قاسم سلیمانی هستند.

رضایی از تلاش و همدلی بین ائمه جمعه، فرماندار، مدیران، سپاه و نیروی انتظامی برای حل مشکلات شهرستان سخن گفت و اظهار کرد: سوادکوه بیشترین شهید را نسبت به جمعیتش در سطح کشور داراست که برای شهرستان افتخار بزرگی محسوب می‌شود. 

لازم به ذکر است، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران و مسئولان شهرستانی، برگزار شد و سرهنگ محمدباقر قزلباش پس از ۲۲ ماه فعالیت در سوادکوه، به عنوان فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر انتخاب و سرهنگ جواد پیوندی با سوابق فعالیت در مدیریت منابع انسانی، مدیر بازرسی، فرمانده حوزه مقاومت بابل و جانشین ناحیه مقاومت سیمرغ، به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha