• دوشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402020401477
  • خبرنگار : 50617

هفته تئاتر مازندران در اردیبهشت امسال برگزار می‌شود

هفته تئاتر مازندران در اردیبهشت امسال برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران از برگزاری هفته تئاتر مازندران و تشریح برنامه‌ها در این هفته خبر داد.

یاسر محمودی برنتی در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری هفته تئاتر مازندران برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: پس از چند سال وقفه برنامه های "اردیبهشت تئاتر" در مازندران از ۲۲ لغایت ۲۸ اردیبهشت سال‌جاری و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه برگزار می‌شود.

محمودی با بیان اینکه پس از سال‌ها که در برگزاری برنامه های جشن اردیبهشت تئاتر در استان مازندران وقفه افتاده بود، افزود: با همفکری همکارانمان در هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی، تصمیم بر تدوین برنامه های شاخص نمایشی در مدت زمان ۷ روز، در شهرستان های مختلف استان گرفتیم.

هفته تئاتر مازندران در اردیبهشت امسال برگزار می‌شود

 مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران با اشاره به اینکه برنامه های این هفته با افتتاح پردیس تئاتر باران در چالوس آغاز می‌شود، ادامه داد: آیین تکریم از پیشکسوتان تنکابن و رامسر در تنکابن و نمایشگاه عکس تئاتر محمودآباد برگزار خواهد شد.

وی یاد آور شد : این مراسم به همراه آیین تکریم از فعالان و افتخارآفرینان تئاتر محمودآباد ، ورکشاپ رایگان بازیگری برای هنرجویان آموزشگاه های بازیگری در شهرستان آمل، جشنواره نمایشنامه خوانی ریحان در نور، افتتاح خانه تئاتر در قائمشهر به همراه اجراهای عروسکی و نمایشی و غبارروبی مزار هنرمندان فقید در ساری به همراه مراسم نقالی ادامه می‌یابد.

محمودی با اذعان به اینکه در اختتامیه این رویداد در شهرستان نور میزبان پیشکسوتان بالای ۶۵ سال استان در برنامه دورهمی پیشکسوتان و آغاز به کار ستاد تدوین کتاب تاریخ تئاتر مازندران خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در عصر روز اختتامیه مجمع عمومی تئاتر استان در شهرستان نور برگزار می‌شود.

وی تمرکز زدایی رویدادهای نمایشی از مرکز استان و ایجاد شور و نشاط در بین اهالی تئاتر را از نقاط مثبت این رویداد استانی برشمرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha