• دوشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402020401309
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم اردستان در مجلس:

تغییر مدیران باید به نفع مردم باشد

تغییر مدیران باید به نفع مردم باشد

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: به مسئولان شهرستان بارها تأکید کردم اگر قرار به تغییر در اداره‌ای هستند باید آن تغییر به نفع مردم و اردستان باشد.

سید صادق طباطبایی‌نژاد، صبح امروز(دوشنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه) در دیدار با رسانه‌های شهرستان، اظهار کرد: از چند سال گذشته موضوعاتی مانند اشتغال، بهداشت و درمان و ورزش مسائلی بود که وضعیت آنها در اردستان به‌صورت بحرانی عنوان می‌شد.

وی افزود: با مجموعه اقداماتی که در سال‌های گذشته با کمک همه مسئولان شهرستان صورت گرفت، اردستان در این سه حوزه از وضعیت بحرانی خارج شده است و پیشرفت‌های خوبی را داشتیم به نوعی که اکنون در منطقه مشکل اشتغال نداریم و در بخش بهداشت و ورزش نیز پیشرفت و زیرساخت‌های چشم‌گیری را داریم.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه البته در این حوزه‌ها همچنان نیاز به کار و پیگیری مسائل و رفع مشکلات جاری و پشتیبانی وجود دارد، ولی بحران در این قسمت وجود ندارد، گفت: اکنون آن مشکلاتی که در اردستان باعث بحران شده در بخش جاده و آب شرب روستایی شهرستان است.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: با برآوردی که توسط اداره راهداری انجام شده با وجود اینکه سالانه کیلومترهای زیادی راه روستایی لکه‌گیری و آسفالت می‌شود، ولی اکنون حدود ۲۷۰ کیلومتر از محورهای روستایی در این شهرستان خرابی شدید دارد که باعث گلایه مردم و استفاده‌کننده‌ها شده است.

تخصیص ۸۳ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی

وی با بیان اینکه با تلاش‌هایی که انجام شده در چهار ماه گذشته حدود ۸۳ میلیارد تومان برای بهسازی راه‌های روستایی شهرستان به اردستان تخصیص پیدا کرده است، گفت: از فرماندار اردستان تقاضا داریم پیگیری جدی برای تخصیص اعتبارات به داخل شهرستان داشته باشند و زمان را برای اجرای پروژه‌های راه‌سازی از دست ندهند.

نماینده مردم اردستان در مجلس درباره تغییرات مدیریتی در برخی ادارات شهرستان، گفت: به طورکلی به اعضای شورای تأمین شهرستان نیز گفتم هر تغییری که باعث تقویت یک اداره و به نفع مردم شود را حمایت می‌کنیم و هیچ‌گاه مانع این تغییر نمی‌شوم. برای تغییرات مدیران هیچ زمان خط و جناح‌های سیاسی را دخالت ندادیم و مصلحت عامه مردم را در نظر می‌گیریم.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه گاهی مواقع تشخیص و سلیقه جابجایی برخی مدیران باعث ایجاد مشکلاتی در شهرستان می‌شود، گفت: در برخی از ادارات شهرستان که شایعه تغییر مدیران آنها مطرح می‌شود مشکلی نداریم و نیاز به تغییر نیست. البته به مسئولان شهرستان بارها تأکید کردم اگر قرار به تغییر در اداره‌ای هست باید آن تغییر به نفع مردم و اردستان باشد.

وی خاطرنشان کرد: در تغییر برخی مدیران شهرستان مانند اداره ورزش به اداره کل اداره استان اعتماد کردیم و فردی منصوب شد که عملکردش مورد رضایت شهرستان نیست و بعد از آن کسی پاسخگوی ضعف آن شخص نیست. بنده به‌عنوان نماینده مردم باید پیگیر ضعف مدیرانی شوم که از طرف اداره کل استان منصوب می‌شوند.

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: از مسئولان شهرستان و شخص فرماندار انتظار داریم مدیرانی که بازنشسته و یا تغییر می‌کنند را به پاسداری از زحماتی که کشیدند با تکریم و اهمیت بیشتری تقدیر شوند.

طباطبایی‌نژاد درباره گلایه شدید مردم درباره توزیع تسهیلات اشتغال‌زایی توسط فرمانداری اردستان، گفت: گلایه جدی مردم را به فرماندار اردستان انتقال دادم که توزیع سلیقه‌ای وام اشتغال در فرمانداری صحیح نیست، ولی ظاهراً شیطنت‌هایی در مجموعه فرمانداری صورت گرفته که قرار شد فرماندار به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha