• جمعه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402020100131
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل بنیاد شهید مازندران اعلام کرد

ارائه ۱۴۰ اثر حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب مازندران

ارائه ۱۴۰ اثر حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، گفت: در حوزه نشر شاهد، توانستیم در نمایشگاه کتاب و قرآن مازندران شرکت کنیم و ۱۴۰ کتاب حوزه ایثار و شهادت را در معرض دید عموم قرار دهیم.

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران، سعید کهنسال در مراسم اختتامیه نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های این سازمان ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت است و در حوزه فرهنگ، خودمان را سرباز مدیران ارشاد می‌دانیم و معتقدیم که برای ترویج نباید به صورت جزیره‌ای عمل کرد.

وی اضافه کرد: کمیته‌ای با عنوان ایده‌یابی، قرارگاه رسانه‌ای و قرارگاه فرهنگی در این اداره تشکیل شد تا بتوانیم با یک صدا و الگو، زمینه‌ای اثرگذاری را در جامعه هدف فراهم کنیم.

کهنسال ادامه داد: اعتقاد داریم کتاب‌های انتشار یافته مربوط به ایثار و شهادت اگر در اختیار جوانان و نوجوانان قرار بگیرد میزان آسیب‌های اجتماعی بین این قشر کاهش می‌یابد.

وی یادآور شد: آمادگی داریم که با ناشران فعال در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همکاری داشته باشیم و از ناشران این عرصه هم حمایت‌های مناسبی انجام می‌دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران خواستار تداوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی به ویژه برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح استان شد و گفت: انتظار داریم این رویه در دیگر شهرهای استان ادامه پیدا کند.

در ادامه حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، اظهار کرد: آنچه که مورد نیاز نسل ما بوده در این نمایشگاه وجود داشت.

وی با اشاره به استقبال بسیار مناسب دانش آموزان از برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: انتظار است که رخدادهای فرهنگی از این دست در استان مازندران تداوم یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به تغییر ذائقه فرهنگی مردم، گفت: باید تلاش کنیم آثار فاخری که تولید می‌شود در نمایشگاه‌هایی از این دست در اختیار مردم قرار گیرد.

فاضلی خواستار برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در سایر شهرهای استان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha