• پنجشنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402013116819
  • خبرنگار : 50167

استاندار زنجان:

حجم بالای مسکن محرومان در زنجان احداث خواهد شد

حجم بالای مسکن محرومان در زنجان احداث خواهد شد

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقده با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع)، حجم زیاد مسکن محرومان در زنجان احداث خواهد شد.

محسن افشارچی صبح امروز (۳۱ فروردین‌ماه) در جلسه کارگروه بسیج سازندگی سپاه که سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: باید برای توسعه استان زنجان از همه بازوها و امکانات، ابزار و توانی که وجود دارد استفاده کنیم.

وی، سپاه انصارالمهدی (عج) را یکی از بازوان پرتوان در راستای محرومیت‌زدایی استان دانست و افزود: سپاه علاوه بر اینکه مسئولیت مرزهای فیزیکی کشور را دارد، وظیفه سازندگی را نیز دنبال می‌کند و در استان زنجان نیز کارهای مختلف جهادی مانند جهاد آبرسانی انجام شده است.

این مسئول با اشاره به سفر سردار جمال‌الدین آبرومند، مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) به استان زنجان، تصریح کرد: از پتانسیل‌های موجود در قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) و سردار آبرومند استفاده خواهیم کرد و قرار بود تا آخر فروردین‌ماه تفاهم‌نامه‌ها به قرارداد تبدیل خواهد شد که بخشی از آن، مسئله آب بود و حجم زیاد مسکن محرومان احداث خواهد شد و موارد متعدد دیگری در تفاهم‌نامه‌ ذکر شده انجام خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه همه مسئولان باید تعاملات خود را در با یکدیگر افزایش دهند تا در راستای رفع ناهماهنگی‌ها و محرومیت‌زدایی گام‌هایی برداریم، خاطرنشان کرد: جهادکشاورزی استان نیز باید باید انرژی بیشتری بگذارد و همراهی بیشتری داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز در ادامه این جلسه در رابطه با اجرای طرح اطعام مهدوی، اظهار کرد: ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم، افطاری ساده در ماه رمضان با محوریت کاملا مردمی در بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش این کمیته توزیع شد که کمک بسیج سازندگی نیز اثرگذار بود.

روح‌الله صالحی در رابطه با احداث مسکن‌ محرومان در استان، افزود: ۳۱۶ واحد تفاهم‌نامه مشترک بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی بود که سال گذشته عملیات اجرایی ۱۶۰ واحد آغاز شد و ۱۵۶ واحد امسال در دست اقدام بوده و تحویل داده خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه اگر بحث تامین زمین برای مسکن محرومان زودتر انجام شود، مددجویان بدون مسکن سریع‌تر صاحب خانه خواهند شد، خاطرنشان کرد: در بحث تامین منابع پولی و تسهیلات اگر به سرعت داده شود تا پایان شهریورماه واحدهایی تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha