• پنجشنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402013116675
  • خبرنگار : 50295

استاندار زنجان:

ورزش، پایه اصلی ایجاد نشاط اجتماعی است

ورزش، پایه اصلی ایجاد نشاط اجتماعی است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: قطعا نشاط اجتماعی یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه اجتماعی استان است.

محسن افشارچی شامگاه دیروز (۳۰ فروردین‌ماه) در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان زنجان، اظهار کرد: برگزاری حرکت‌های این‌چنینی در استان کم است که برنامه ورزشی در محل مهرانه برگزار شود. پیام این تصمیم که یک حرکت نمادین ورزش و نشاط است این خواهد بود که نشاط حاصل از ورزش موجب کاهش بیماری‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که امر به ورزش، امر به معروف است و آن چیزی که انتظار می‌رود توجه به توسعه اجتماعی است، افزود: قطعا نشاط اجتماعی یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه اجتماعی استان است و هیچ چیز به اندازه ورزش موجب نشاط نمی‌شود.

این مسئول تصریح کرد: همه تلاش خود را برای کمک به ورزش انجام می‌دهیم ولی آن‌ چیزی که باید باشد رخ نداده و انتظار کار بیشتر در این حوزه وجود دارد. امسال در جذب اعتبار در این بخش باید بیش از گذشته کار شود.

در ادامه جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: توسعه و تعمیم ورزش همگانی، توسعه و ارتقا ورزش قهرمانی، کشف، پرورش و حمایت از استعدادهای برتر، تقویت ورزش بانوان، گسترش ورزش حرفه‌ای، تحکیم و تقویت معنویت و ارزش‌های اخلاقی و منش پهلوانی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه ورزش از وظایف وزارت ورزش و جوانان است.

جواد بازرگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ورزش، افزود: ورزش همگانی، سلامت همگانی را به دنبال دارد و دستگاه‌های مرتبط در کنار جامعه ورزش بهتر است در این راستا همراه ورزش باشند تا دست به دست هم با اجرای برنامه‌های همگانی فضایی شاد را در جامعه گسترش دهیم.

این مسئول عنوان کرد: ورزش قهرمانی یکی از ارکان‌های مهم توسعه ورزش در هر کشور و نشان‌دهنده عزم، اراده و قدرت یک جامعه است و اگر ورزش قهرمانی توسعه یابد و استعدادها شناسایی و پرورش داده شود، این استعداد پرورش داده شده با حضور خود در مسابقات مختلف و با به اهتزاز درآمدن پرچم کشور، هویت ایرانی و اسلامی خود را به جهان نشان می‌دهیم که این موضوع توجه ویژه‌ای به این بخش را می‌طلبد.

بازرگان با بیان اینکه استعدادهای خوبی در ورزش قهرمانی داریم که اگر اعتبارات در بخش قهرمانی افزایش یابد تنها جایگاهی است که دشمن توان سانسور آن را ندارد، ادامه داد: ورزش حرفه‌ای یک ورزش سازمان‌یافته در راستای انتفاع ورزشکاران و ذی‌نفعان است و با توجه به ظرفیتی که داریم در استان انتطار این است که به این بخش توجه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه شرایط کرونایی شرایط خاصی را ایجاد کرد که از این مرحله عبور کردیم و در حال حاضر بستر برای شکوفایی استعداد جوانان استان فراهم است، خاطرنشان کرد: استان زنجان به‌ لحاظ نزدیکی ۸ استان به آن و نزدیکی به پایتخت، ظرفیت خوبی برای حضور ورزشکاران کشور دارد ولی در حوزه تامین هتل با مشکل مواجه هستیم‌.

ورزش، پایه اصلی ایجاد نشاط اجتماعی است

ورزش، پایه اصلی ایجاد نشاط اجتماعی است

ورزش، پایه اصلی ایجاد نشاط اجتماعی است

ورزش، پایه اصلی ایجاد نشاط اجتماعی است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha