• سه‌شنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402012915279
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

مدیران ضعیف را تغییر می‌دهیم

مدیران ضعیف را تغییر می‌دهیم

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: برای جابجایی و تغییر مدیران وام‌دار کسی نیستیم و اگر احساس کنیم مدیری ضعیف است بدون هیچ‌گونه مماشاتی تغییر می‌دهیم.

سید محمدهادی احمدی طباء، صبح امروز(سه‌شنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) در نشست خبری، اظهار کرد: سال گذشته با مجموعه برنامه‌هایی که در شهرستان اردستان انجام شد و بازخوردهایی که گرفتیم در بخش فرهنگی شهرستان خیلی قوی کار شد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شهرستان در چهار سال آینده افزایش جمعیت شهرستان به ۵۰ هزار نفر خواهد بود زیرا معتقدیم اردستان بدون جمعیت هیچ معنایی ندارد، افزود: موالید برای اولین بار در شهرستان اردستان از رشد منفی به صفر رسیده است و با برآوردی که داریم می‌توانیم در پایان چهار سال به جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر برسیم.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: بر خلاف سال‌های گذشته در ابتدای سال ۱۴۰۲ طبق آمار شبکه بهداشت و درمان شاهد افزایش جمعیت و مهاجرت معکوس در اردستان هستیم و اکنون جمعیت اردستان به ۴۴۵۴۱ نفر رسیده است که نسبت به سال گذشته حدود ۵۶۰ نفر افزایش جمعیت را شاهد هستیم.

احمدی طباء با بیان اینکه تعلق خاطر و تعصب مردم به شهرستان کم شده است که باید این خلع جبران شود، تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف خود در شهرستان اردستان نیاز به یک فرهنگ‌سازی قوی داریم که در این بین انتظار داریم رسانه‌های اردستان به ارتقای حوزه فرهنگی منطقه کمک کنند.

نهضت آسفالت را در محورهای اردستان خواهیم داشت

وی با اشاره به اقدامات عمرانی در سال گذشته، گفت: سال گذشته بیش از ۷۰ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان روکش آسفالت شد و این قول را می‌دهیم که سال ۱۴۰۲ شاهد یک نهضت آسفالت در محورهای شهری و روستایی باشیم و تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد برای این بخش اختصاص دادیم.

فرماندار اردستان تصریح کرد: امسال مجموعه پروژه‌های پیش بینی شده ساخت مسکن در شهرستان اردستان جهش خوبی خواهد داشت. پروژه مسکن کریمان از هفته آینده سرعت بیشتری خواهد گرفت و تلاش خواهیم کرد تعدادی از واحدهای این پروژه تحویل متقاضیان شود. همچنین پروژه اقدام ملی مسکن از پروژه‌های دیگری است که تعداد قابل توجهی مسکن ساخته می‌شود.

احمدی طباء با اشاره به جابجایی برخی مدیران شهرستان، گفت: ۷۰ درصد تغییراتی که سال گذشته در ادارات انجام دادیم عملکرد بهتری نسبت به قبل داشتند، ولی از چند تغییر راضی نیستیم که تا یکی دو ماه آینده بار دیگر جابجایی مدیران ضعیف را خواهیم داشت. برای جابجایی و تغییر مدیران وام‌دار کسی نیستیم و اگر احساس کنیم مدیری ضعیف است بدون هیچ‌گونه مماشاتی تغییر می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ برای شهرستان اردستان خوب آغاز شد و در حوزه بارندگی‌ها میانگین بارش سال آبی ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۱۲۰ میلی‌متر ثبت شده و امسال مشکلات کم‌آبی را در حوزه کشاورزی و قنوات کمتر احساس خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha