• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402012512344
  • خبرنگار : 50491

/فلسطین محور وحدت جهان اسلام/

برگزاری راهپیمایی روز قدس در سرزمین اقوام/ خروش گلستانی‌ها در حمایت از فلسطین

برگزاری راهپیمایی روز قدس در سرزمین اقوام/ خروش گلستانی‌ها در حمایت از فلسطین

ایسنا/گلستان راهپیمایی روز قدس بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف با حضور حماسی مردم خداجوی گلستان آغاز شده و فریاد مرگ بر اسرائیل در سراسر استان طنین‌انداز شد.

امروز مردم روزه‌دار سرزمین اقوام یکپارچه برای آزادی قدس شریف به پا خاستند، گلستانی‌های ولایتمدار امروز در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان براساس رسالت تاریخی خود و در عمل به فرامین حضرت امام خمینی(ره) و جانشین خلفش امام خامنه‌ای برای آزادی قدس شریف به صف شدند.

مردم انقلابی استان گلستان همچون همیشه با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود، فریادهای ضدصهیونیستی و ضداستکباری سر دادند و ندای "القدس لنا" و " مرگ بر اسرائیل" در نگارستان ایران طنین‌انداز شد.

مراسم  راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» در شهرها و برخی از روستاهای استان گلستان آغاز شده، راهپیمایی روز قدس در گرگان مرکز استان گلستان نیز از ساعت ۱۰ صبح جمعه ۲۵ اسفند از چهارراه میدان به سمت خیابان حضرت امام (ره)، میدان شهرداری، خیابان شهدا، چهارراه شهدا و مصلای وحدت آغاز شد و مردم با حضور پرشور خود بار دیگر انزجار خود را به ظلم و استبداد فریاد زده و خواستار سرنگونی رژیم جعلی اسرائیل شدند.

گلستانی‌ها امروز با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یاایهاالمسلمون، اتحدوا اتحدوا» و غیره خشم و انزجار خود از استکبار جهانی و صهیونیست را به رخ جهانیان کشیدند.

امروز شرکت‌کنندگان در راهپیمایی باشکوه شهر گرگان براساس مسیرهای از پیش تعیین شده پس از طی مسیر راهپیمایی در نهایت نهایت در مصلی نماز جمعه این شهر تجمع کرده و با فریاد «الله اکبر» بر بندهای بیانیه سراسری و پایانی مهر تایید خواهند زد.

شهادت شهید مقداد مهقانی به دست رژیم‌جعلی صهیونیستی در سوریه موجب شده حضور گلستانی‌ها در راهپیمایی روز قدس پرشورتر از همیشه باشد، مردم با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خشم خود را به این رژیم غاصب به نمایش گذاشته و به شهید مهقانی اعلام کردند که تا پای جان راهش را ادامه می‌دهند و نمی‌گذارند خون‌ پاکش پایمال شود. راهپیمایی‌کنندگان به این مهم تاکید می‌کردند که خون پاک شهدا و آه مظلومیت مردم فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان سرزمین زیتون دامن‌گیر رژیم جعلی اسرائیل خواهد شد.

سرتاسر گلستان از نوکنده در غربی ترین نقطه تا مراوه تپه در شرقی ترین جغرافیای گلستان امروز میزبان قدوم مردم روزه داری بود که غریو مرگ بر اسرائیل آنها کاخ ستمگران عالم را لرزاند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha