• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402012009353
  • خبرنگار : 50180

امام جمعه کرمانشاه:

"روز قدس" جهانی شده است

"روز قدس" جهانی شده است

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: روز جهانی قدس در سراسر دنیا جا افتاده، لذا باید برای برگزاری و حضور باشکوه در مراسم این روز مهم برنامه‌ریزی کنیم.

آیت الله مصطفی علما، امروز(۲۰ فروردین) در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم یوم الله روز جهانی قدس و نماز عبادی عید سعید فطر در کرمانشاه، با اشاره به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، اظهار کرد: امام(ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دائما در حال مبارزه با اسرائیل بود و در راستای نابودی اسرائیل، روز جهانی قدس را بنیان نهاد.

آیت الله علما با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در خیلی از کشورهای دنیا، گفت: امروز روز جهانی قدس در سراسر دنیا جا افتاده، لذا باید برای برگزاری و حضور باشکوه در مراسم روز جهانی قدس برنامه‌ریزی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اشاره‌ای هم به حضور پرشور و آگاهانه مردم ولایی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته داشت و گفت: باید سعی کنیم در راهیپمایی روز جهانی قدس هم حضور پررنگی داشته و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه چینی علیه اسلام و انقلاب دلسرد کنیم.


اسرائیل این روزها نفس های آخرش را می‌کشد

آیت الله علما سپس با اشاره به رو به افول بودن اسرائیل، گفت: اسرائیل تنها با تبلیغات خود را حفظ کرده و محکوم به نابودی است. 

وی با بیان اینکه اسرائیل این روزها نفس‌های آخر خودش را می‌کشد، گفت: دورتادور اسرائیل را کشورهای اسلامی که همگی منابع نفت و گاز دارند، فرا گرفته و آمریکا هم تنها بخاطر نفت و گاز، اسرائیل را می‌خواهد و اگر روزی حس کند که اسرائیل منفعتی برایش ندارد، رهایش خواهد کرد و این دور نیست.

روز جهانی قدس جهانی شده است


قدرت‌هایی مثل عربستان و چین اقتدار ایران اسلامی را در دنیا باور دارند


آیت الله علما در ادامه اشاره ای هم به ضروری بودن ورود در حوزه جهاد تبیین داشت و تاکید کرد: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و نسل جوان ما آگاهی چندانی از شرایط کشور در دوران قبل از انقلاب و اهداف پیروزی انقلاب ندارند لذا باید آنها را در جریان اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و اقتدار کنونی آن در دنیا بگذاریم.


وی اضافه کرد: بله، مشکلات هست، گرانی هست، سفره مردم کوچکتر شده که البته این مشکلات خاص کشور ما نیست و در همه جای دنیا وجود دارد اما با وجود همه مشکلات ،ایران اسلامی یک قدرت بزرگ است که کشورهای قدرتمند دنیا به سمتش می آیند.


آیت الله علما ادامه داد: عربستان و چین قدرتهای کمی نیستند و به آسانی جذب جایی نمی شوند و اگر اقتدار ایران اسلامی را در دنیا باور نداشتند، غیرممکن بود نگاهی به ما داشته باشند.


وی با بیان اینکه حتی آمریکا هم به اقتدار ایران اسلامی در دنیا واقف است،اضافه کرد: آمریکا نجیب نیست و اگر امروز جرئت نمی کند در برابر ایران اسلامی دست از پا خطا کند، به این دلیل است که قدرت ایران اسلامی را باور دارد.


انتهای پیام


 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha