• پنجشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402011707493
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان:

ابلاغیه حجاب و عفاف وزیر کشور، خرسندی خانواده شهدا و آحاد مردم را به همراه داشت

ابلاغیه حجاب و عفاف وزیر کشور، خرسندی خانواده شهدا و آحاد مردم را به همراه داشت

ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است که ابلاغ وزیر کشور در خصوص حجاب و عفاف، خرسندی خانواده های شهدا و متدینین و آحاد مردم استان را به همراه داشت.

سیدمحمدرضا هاشمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ضمن تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: در کنار مسائل اقتصادی و معیشتی که در  اولویت توجه است، حوزه فرهنگی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مسئولان دستگاه های اجرایی نسبت به این حوزه اهتمام دارند.

وی با اشاره به برنامه های وزارت کشور برای حجاب و عفاف افزود: ابلاغ وزیر کشور در مسأله حجاب و عفاف، خرسندی خانواده های شهدا و متدینین و آحاد مردم استان را به همراه داشت.

هاشمی گفت: مردم استان سمنان ولایتمدار، باتقوا و بصیر هستند و تذکرات حوزه حجاب  باید آمرانه با رعایت اخلاق حسنه و  با هدف هدایت و ارشاد باشد.

استاندار سمنان با اشاره به برنامه های استان برای تحقق شعار سال افزود: امسال به عنوان، سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و برنامه های استان در این ارتباط معرفی و اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به دستاوردهای استان در سال اقتصاد دانش بنیان و اشتغال آفرین اضافه کرد: سال گذشته اتفاقات مطلوبی در حوزه اشتغال و دانش بنیان رقم خورد که باید اطلاع رسانی شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۷ ۱۰:۴۲

آحاد مردم منظور یه مشت ....بود?!.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۷ ۱۱:۲۵

از طرف مردم صحبت نکنید مطمعن باشین شهدا در ان دنیا شما مسئولین رو میبینن ....

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۷ ۱۱:۵۱

بخدا خسته شدیم از بی بندو باری ما مادران این جامعه که دختران با عفاف داریم نمیگویین که چادری هستیم ولی باز حجاب عرف را زیبا میدانیم و با عریانی مخالف هستیم تمام نگرانیمان بی بندو باری و عریانی بهد هم تعرض به دختران جامعه را داریم .مخصوص ما شهرستانیها که دخترانمان را باید به دانشگاه بفرستیم و دخترانمان بزرگ هستند .

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۷ ۱۲:۲۲

شاید به نظر مبارک شما حرف من تکراری باشد ولی،این حرف،حرف من نیست،بلکه همانگونه که آموزه های دین عفاف را بیان نموده است ولی همه شنیده ایم که جایی که فقر باشد ایمان هم ازبین خواهد رفت،،بی عدالتی وعدم برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی،اداری،فرهنگی وغیره هم اگر اینچنین اهمیت داشتند کشور گلستان میشد

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۷ ۱۲:۴۲

باید هر چه زودتر این ولنگاری‌ها و بی حجابیها جمع شوند

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۷ ۱۲:۵۸

آحاد مردم یعنی کیا؟شما مسوولین یا ما؟اگر ما آحاد مردم هستیم چطوری فهمیدی ما خوشحال شدیم وقتی جزء ما و در بین ما نیستی .اگر آحاد شما مسولین هستید آمار شما بدرد خودت میخوره ...

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۷ ۲۳:۲۹

بعضی مادران باوجود حجاب داشتن ولی هیچ فلسفه ای برای مقید بودن خودشون به حجاب در مقابل دخترانشون ندارن. از نوجوانی دخترشون اگه مواضع شلی از دخترشون ببینن قادر نیستن از مقید بودن خودشون دفاع کنن....که هیچ آرام آرام به دین دخترشون درمیان شاید بجای دختران،مادران رو آگاه کنید بیشتر نتیجه بگیرید :-)