• سه‌شنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402011506581
  • خبرنگار : 50589

سرپرست تیم فوتبال تراکتور:

محکومیت سنگین «میلاد کُر» منطقی نیست/ هدف اصلی تراکتور کسب سهمیه آسیایی است

محکومیت سنگین «میلاد کُر» منطقی نیست/ هدف اصلی تراکتور کسب سهمیه آسیایی است

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه محکومیت سنگین مدافع جوان این تیم منطقی نیست، گفت: هدف اصلی‌ ما موفقیت در بازی‌های پیش‌رو و کسب سهمیه آسیایی است.

علی‌اکبر ذوالمجیدیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمرینات را به جهت آشنایی بازیکنان با جو ورزشگاه به یادگارامام (ره) برده‌ایم و با نشاط و شادابی هرچه تمام‌تر درحال آماده شدن برای مصاف با سپاهان هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی تراکتور و سپاهان، آخرین میزبانی سرخ‌پوشان دیار آذربایجان در یادگارامام (ره) خواهد بود یا خیر؟ افزود: بازی مقابل سپاهان به احتمال زیاد درصورت موافقت شورای تامین با حضور ۱۰۰ درصدی پرشورها برگزار خواهد شد و برای هفته های آینده نیز نظر پاکو خمس عملی می‌شود و به‌نظرم مکان برگزاری بازی مهم نیست، بلکه موفقیت تراکتور اهمیت دارد.

وی ادامه داد: باشگاه تراکتور همچنین با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر ساعت برگزاری دیدار تراکتور و سپاهان شده است تا بازی چند ساعت زودتر انجام شود.

ذوالمجیدیان، در رابطه با حضور یا عدم حضور پرشورها در صورت انتقال بازی های تراکتور از یادگارامام (ره) به بنیان‌دیزل در ورزشگاه، گفت: اکنون تمام تمرکزمان را روی بازی این هفته گذاشته‌ایم و بهتر است، بعداً در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری شود.

ذوالمجیدیان، در واکنش به محکومیت سنگین «میلاد کُر»، مطرح کرد: به‌نظرم این رای غیرمنطقی است و باشگاه تراکتور با ارسال نامه و لایحه دفاعی نسبت به این موضوع اعتراض می‌کند.

وی متذکر شد: هدف اصلی تراکتور، موفقیت در بازی‌های پیش‌رو و قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول لیگ است تا در نهایت بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

وی در واکنش به درگیری بین پاکو خمس و ریکاردو آلوز و سپس بازگشت هافبک پرتغالی به تمرینات تراکتور، ابراز کرد: به‌نظرم مشکل خاصی بین خمس و آلوز رخ نداد و پس از برطرف شدن برخی سوتفاهمها، اکنون همه‌ چیز حل شده و روال عادی خود را طی می‌کند.

ذوالمجیدیان، در پایان خاطرنشان کرد: تنها میلاد کُر در این بازی حضور نخواهد شد و تراکتور این هفته بدون محروم و مصدوم به مصاف سپاهان می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha