• سه‌شنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402011506457
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست پلیس راه استان خبر داد

کاهش ۲۲ درصدی تصادفات فوتی در کهگیلویه و بویراحمد طی نوروز ۱۴۰۲

کاهش ۲۲ درصدی تصادفات فوتی در کهگیلویه و بویراحمد طی نوروز ۱۴۰۲

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۲۲ درصدی تصادفات منجر به فوت این استان در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

سرهنگ حسن دانایار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی این مدت تصادفات خسارتی و جرحی استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت.

وی اظهار کرد: پرترافیک‌ترین محور ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۲ به ترتیب محورهای «یاسوج به اصفهان»، «یاسوج به بابامیدان» و «گچساران به شیراز» بوده اند.

سرپرست پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ تاکنون به ترتیب در محورهای «یاسوج به بابامیدان»، «یاسوج به شیراز»، «گچساران به شیراز» و «یاسوج به اصفهان»بوده است.

سرهنگ دانایار تصریح کرد: ۸۰ درصد تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد در نوروز ۱۴۰۲ مربوط به وسایل نقلیه سواری از جمله خودروهای پژو و پراید بود.

وی ادامه داد: ۵۴ درصد تصادفات این استان طی ایام نوروز از نوع واژگونی، سقوط و خروج از جاده بعلت تخطی از سرعت مطمنئه و لغزندگی جاده ها بدلیل بارندگی بوده است.

سرپرست پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیش از ۷۰ درصد تصادفات این استان در ایام نورز ۱۴۰۲ از ساعات ۱۶ تا ۲۴ به وقوع پیوست که خستگی، خواب آلودگی و ترافیک محلی در وقوع آنها تاثیرگذار بود.

دانایار تاکید کرد: ۶۰ درصد تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد در نوروز ۱۴۰۲ در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: ۵۳ تیم محسوس و ۱۴ تیم نامحسوس پلیس راه استان در قالب بیش از ۱۶۰ نیروی پلیس راه، کنترل محورهای مواصلاتی استان را در ایام نوروز ۱۴۰۲ برعهده داشتند و به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha