• سه‌شنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402011506097
  • خبرنگار : 50167

پویش به عشق علی (ع) گامی برای حمایت از ایتام زنجانی

پویش به عشق علی (ع) گامی برای حمایت از ایتام زنجانی

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: پویش مردمی «به عشق علی (ع)» برای ثبت‌نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، در زنجان اجرا می‌شود.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با پویش «به عشق علی (ع)»، اظهار کرد: این پویش مردمی در ماه مبارک رمضان با هدف ثبت‌نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتان و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی در رابطه با طرح اکرام ایتام و محسنین، افزود: این طرح ملی برای حمایت از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه (حداقل ۱۰ هزار تومان) اجرا می‌شود که از هموطنان و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت می‌کنم.

این مسئول در رابطه با نحوه مشارکت خیرین در طرح‌های خداپسندانه، تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیرحضوری و یا از طریق دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد امام خمینی (ره)، مراکز نیکوکاری و یا پایگاه‌های ثبت‌نام حامی، حمایت مادی و معنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این کمیته را تقبل کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و غیره آغاز شده است. گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی اقدام می‌کنند.

صالحی در رابطه با آمادگی مراکز نیکوکاری در ماه رمضان، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری در استان زنجان برای مشارکت در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده و جمع‌آوری کمک‌های مردمی آمادگی دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha