• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402011405413
  • خبرنگار : 50228

یک پیشکسوت:

خرید سوگیتا و الکس ضربه به بیت‌المال و شخصیت باشگاه فولاد بود

خرید سوگیتا و الکس ضربه به بیت‌المال و شخصیت باشگاه فولاد بود

ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است خرید سوگیتا و الکس ضربه به بیت‌المال، شخصیت باشگاه فولاد و تیم‌های پایه آن بوده است.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهار کرد: علیرضا منصوریان بعد از اینکه مردم خوزستان و تیم فولاد یک چالش چهارساله را پشت سر گذاشتند به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد؛ جواد نکونام و همکارانش دو سهمیه آسیایی و دو قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را برای باشگاه فولاد کسب کرده بودند اما مردم خوزستان و هواداران این تیم از نظر فوتبالی و همچنین نوع برخورد این کادر فنی با آن ها راضی نبودند که همین نیز چالش‌هایی ایجاد کرده بود و حتی دیدیم در لیگ قهرمانان آسیا در اتفاقی نادر و در حالی که مردم خوزستان از فولاد و کادر فنی آن حمایت می‌کردند، نکونام در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فولاد که ملی‌گونه هم بود این تیم را ترک کرد که جای تأسف داشت و البته متأسفانه در آن مقطع خیلی‌ها سکوت کردند.

فولاد دچار همبستگی خوبی شده است

وی ادامه داد: در آن مقطع که باشگاه فولاد سرمربی خود را از دست داده بود، طبیعی بود که خیلی سریع دست به انتخاب سرمربی بزند و مدیریت جدید فولاد آقای منصوریان را که تجربه زیادی در لیگ برتر کشور داشت به عنوان سرمربی جدید فولاد انتخاب کرد که تاکنون در لیگ برتر به دو برد، یک مساوی و یک شکست رسیده که به نظر من عملکرد خوبی بوده است. به هر حال با توجه به تغییرات افکاری که در تیم فوتبال به وجود آمد و شاهد همبستگی خوبی هم هستیم، امیدوارم این تیم در بازی‌های آینده نیز موفق باشد. ضمن اینکه در همین زمان مدیریت فولاد فرصت دارد کار منصوریان و کمک‌های وی را آنالیز کند و منصوریان هم چند هفته فرصت دارد تا خود را به هواداران فولاد و مردم خوزستان و نیز هیات مدیره باشگاه ثابت کند.

منصوریان یک تیم فولادِ آشفته و آسیب دیده را تحویل گرفت

این پیشکسوت فوتبال فولاد خوزستان گفت: اکنون منصوریان سرمربی فولاد است و همه وظیفه دارند با تمام وجود از این مربی و تیم فولاد حمایت کنند و به باشگاه نیز فرصت داده شود تا با آنالیز عملکرد کادر فنی در بازی‌های پیش رو تصمیم خوبی برای فصل آینده بگیرد. همچنین نباید فراموش کنیم منصوریان یک تیم فولادِ آشفته و آسیب دیده از نظر روحی را تحویل گرفت ولی اکنون می‌بینیم همین تیم در چهار بازی عملکرد خوبی داشته است. البته طرفداران فولاد دوست دارند در بازی‌های آینده فقط برد این تیم را ببینند اما نباید فراموش کنیم که هفته‌های حساسی پیش رو است و هیچ تیمی به راحتی باج نمی‌دهد، هر چند با توجه به بازیکنان، مدیریت و امکانات خوبی که باشگاه فولاد دارد رسیدن به موفقیت دور از دسترس نیست.

سوگیتا و الکس با چه هدفی جذب شدند؟

وی با انتقاد از جذب سوگیتا و الکس، عنوان کرد: به جای آقای منصوریان از کادرفنی قبلی فولاد و مدیریت قبلی باشگاه یک سؤال دارم، با چه تدبیری با سوگیتا و الکس قرارداد بستید و چقدر به این بازیکنان پول داده‌اید؟ آیا نمی‌شد به جای این دو بازیکن، دو فوتبالیست از تیم‌های پایه فولاد جذب می‌شدند و به آنها میدان می دادید؟ آیا نمی‌شد در همین فوتبال ایران از بازیکنانی با قیمت و چالش‌های کمتر استفاده کرد؟ واقعاً جذب این دو بازیکن برای فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد یک درد است. اصلاً می‌خواهم بدانم سوگیتا و الکس با چه هدفی جذب شدند و از شعبانی مدیرعامل فعلی خوزستان درخواست دارم ایجنتی که در ورود این بازیکنان به باشگاه فولاد دخالت داشت و با کادر فنی ارتباط برقرار کرد تا این دو بازیکن جذب شوند، شناسایی شده و به مراجع قضایی و بازرسی معرفی شود. ضمن اینکه آن نفراتی که در باشگاه فولاد و حتی از نظر پزشکی مهر تایید بر این دو بازیکن زدند را شناسایی کنند زیرا چطور می‌شود سوگیتایی که مصدوم بوده است از نظر پزشکی تأیید می‌شود؟ امیدوارم باشگاه فولاد پیگیر این موضوع شود زیرا خرید سوگیتا و الکس ضربه به بیت‌المال، شخصیت باشگاه فولاد و تیم‌های پایه آن بوده است.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha