• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402011405353
  • منبع : نمایندگی اردبیل

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در شهرستان نمین

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در شهرستان نمین

ایسنا/اردبیل رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت: بیش از یک میلیون تن کالا در ۱۲ ماهه گذشته از شهرستان نمین جابجا شده است.

مهدی آزاد، ۱۴ فروردین در بازدید از شرکت های حمل ونقل کالای این شهرستان با بیان اینکه ۲۴ شرکت در این حوزه در حال خدمات رسانی به مردم است گفت: در یک سال گذشته ۴۴ هزار و ۷۶۶ برگ بارنامه در شهرستان نمین صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۹ هزار و۹۰۰ نفر مسافر نیز از این شهرستان جابجا شده تصریح کرد: ۲ شرکت مسافربری در شهرستان نمین برای خدمت رسانی به مردم و مسافران فعالیت دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ای شهرستان نمین در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان با استفاده از۴ هزار و۳۰۰ تن آسفالت سرد و گرم را در ۱۲ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: با استفاده از صد تن آسفالت رگلاژی پل زیر گذر ورودی جدید نمین  انجام شده است.

آزاد گفت: در یک سال گذشته تسطیح و رگلاژ بیش از هزار کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان نمین و ۲۸ کیلومتر عملیات شانه سازی انجام شده است.

وی انجام ۴۸۲ مورد گشت راهداری، نصب ۱ مورد پل دردهانه حفاظ، اصلاح و بازسازی ۱۷۶ شاخه گاردریل، ایمن سازی ۷۸۰ مورد تیرهای روشنایی با دپو خاکریز، رنگ آمیزی ۲۶۲ متر مربع از سرعت‌کاه‌ها، جمع آوری و بازسازی ۵۵۸ تابلوی فرسوده، شستشوی ۳۹ هزار عدد تابلو، پاکسازی ۲۰۵ کیلومتر زباله و حمل ۳هزار و ۴۵۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین در ۱۲ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و اظهار کرد: ۵۲۰ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه، شناسایی و توقف ۱۰۷ مورد ساخت و ساز غیر مجاز، جمع آوری ۳۶ مورد درختکاری غیرمجاز و همچنین اخذ ۲۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

آزاد افزود: ۲۳۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین در ۱۲ ماهه گذشته توسط راهداران خط کشی شده است.

وی با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد، گفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha