• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402011405182
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات والیبال کرمانشاه: 

سال گذشته، سال والیبال بانوان کرمانشاه بود 

سال گذشته، سال والیبال بانوان کرمانشاه بود 

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات والیبال کرمانشاه سال ۱۴۰۱ را سالی خوب برای والیبال بانوان کرمانشاه خواند. 

فرهمند سال افزون در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به رویکرد این هیات برای پررنگ تر شدن والیبال بانوان در استان، اظهار کرد: سال گذشته تلاش کردیم تا بتوانیم روی این مسئله به عنوان یکی از رویکردهای مهم هیات تمرکز کنیم. 

وی ادامه داد: متاسفانه والیبال بانوان کرمانشاه هیچگاه در لیگ تیم داری نکرده بود که این موضوع به عنوان یکی از نقاط ضعف آن به شمار می‌رفت، لذا سال گذشته یک تیم را با اسپانسری شرکت "دنیش نان" راهی رقابت‌های لیگ دسته اول کردیم و علیرغم اینکه از این تیم نوپا هیچ انتظاری نداشتیم، اما توانست با درخشش خود جزء هشت تیم اول لیگ قرار بگیرد و شاید اگر بازیکنان مصدوم نداشتیم، جزء تیم‌های بالاتر هم قرار می‌گرفتیم. 

وی در ادامه گفت: همچنین سال گذشته پنج نفر از بانوان والیبالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال کشور دعوت شدند که دعوت از این تعداد در والیبال بانوان کرمانشاه کم سابقه بوده است.   

سال افزون در ادامه به بخش مردان هم اشاره و اظهار کرد: در والیبال ساحلی طی دو سال گذشته کرمانشاه عملکرد بسیار خوبی داشته، بگونه ای که در مسابقات کشوری دو سال پیش  مقام سوم و سال گذشته مقام دوم را کسب کردیم. 

وی تعداد دعوت شده‌های والیبال کرمانشاه به اردوی تیم‌های ملی را در سال‌ گذشته ۱۹ نفر عنوان و اظهار کرد: علاوه بر پنج نفر بانوان زیر ۱۶ سال، شش نفر از آقایان زیر ۱۶ سال، شش نفر از نوجوانان و دو نفر از ساحلی بازان هم به تیم های ملی دعوت شدند. 

رئیس هیات والیبال کرمانشاه یکی از نیازهای والیبال مردان کرمانشاه را حضور یک تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول خواند و گفت: هر چند که در زیرگروه لیگ دسته اول مردان تیم‌داری کردیم، اما نیاز به حضور یک تیم دسته اولی داریم. 

وی تاکید کرد: از آنجایی که حضور در رقابت‌های لیگ برتر والیبال هزینه بسیار بالایی می‌خواهد، بنابراین نمی‌توانیم به این موضوع ورود کنیم. 

سال افزون در پایان با گلایه از کارخانجات و واحدهای تولیدی استان به دلیل عدم حمایت از تیم های ورزشی عنوان کرد: تنها در یکی از استانهای مرکزی  کشور سال گذشته برای رشته والیبال حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند، درحالیکه ما حتی ۵۰۰ میلیون تومان هم برای حضور در لیگ دسته اول نداریم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha