• چهارشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402010903322
  • خبرنگار : 50024

رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز:

توزیع مرغ منجمد در بستر سامانه ستکاوا انجام خواهد شد

توزیع مرغ منجمد در بستر سامانه ستکاوا انجام خواهد شد

ایسنا/البرز رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: به منظور کنترل فرآیندهای تأمین و توزیع کالا و جلوگیری از احتکار و گران‌ فروشی از هفته آینده باید توزیع مرغ منجمد از سردخانه تا خرده فروشی، در بستر سامانه ستکاوا انجام شود.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا بازدار روز چهارشنبه ۹ فروردین در نخستین نشست قرارگاه امنیت غذایی استان، ضمن تبریک ایام نوروز و حلول ماه مبارک رمضان، آرامش و ثبات نسبی بازار کالاهای اساسی را حاصل تلاش‌ها و پیگیری های همکاران دانست و بر ضرورت برنامه ریزی برای انجام اقدامات لازم در خصوص پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال و ارائه گزارش منظم و مستمر اقدامات تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت تسهیل و تسریع فرایندهای تأمین و توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار، مطرح کرد: به منظور کنترل فرآیندهای تأمین و توزیع کالا و جلوگیری از احتکار و گران‌ فروشی از هفته آینده باید توزیع مرغ منجمد از سردخانه تا خرده فروشی، در بستر سامانه ستکاوا انجام شود.

وی توضیح داد: ستکاوا سامانه‌ای برای حمایت از تولید و نظارت بر زنجیره تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف‌ کنندگان و تولیدکنندگان است و تولیدکنندگان می‌توانند محصولات کشاورزی را عرضه کنند و فروشگاه‌های پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های میادین میوه و تره‌ بار عضو این سامانه نیز می‌توانند خرید خود را بدون واسطه انجام دهند.

این مسئول گفت: معرفی مباشرین توسط مدیران شهرستان‌ها به تعاون روستایی استان جهت توزیع خرمای ماه مبارک رمضان با قیمت ۷۵ هزار تومان برای مصرف کننده و ضرورت تحلیل مسائل و مشکلات صنفی تولیدکنندگان گوشت قرمز و مرغ از تولید تا توزیع شامل تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها (زنجیره تولید)، توسط معاونت بهبود تولیدات دامی از دیگر مباحث مورد تأکید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در نخستین قرارگاه امنیت غذایی استان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha