• یکشنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402010602153
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم اردستان در مجلس:

اجازه نمی‌دهم هیچ واحد تولیدی در اردستان تعطیل شود

اجازه نمی‌دهم هیچ واحد تولیدی در اردستان تعطیل شود

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شخصا در چند ساله گذشته پای ایجاد شغل و تولید شهرستان ایستادم و اجازه ندادم حتی یک واحد صنعتی و تولیدی طی هفت سال گذشته در شهرستان تعطیل شود.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز (یکشنبه، ۶ فروردین) در شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: همه مسئولان علیرغم مشکلات و موانعی که وجود دارد باید برنامه‌ریزی سال جدید خود را بر مبنای شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه آنچه که همه مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان اردستان باید توجه داشته باشد موضوع اقتصاد مردم است، گفت: هر مسئولی در هر پست و جایگاهی که حضور دارد باید شعار سال را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کمتر شود.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس، تصریح کرد: یکی از افتخارات مسئولان شهرستان طی چند سال گذشته این است که با برنامه ریزی و تلاشی که انجام شده تولید شهرستان همواره رشد داشته است. مسئولان شهرستان اردستان حق ندارند اجازه دهند در شهرستان حتی یک واحد تولیدی به راحتی و هر بهانه‌ای تعطیل شود.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: شخصا در چند ساله گذشته پای ایجاد شغل و تولید شهرستان ایستادم و اجازه ندادم حتی یک واحد صنعتی و تولیدی طی هفت سال گذشته در شهرستان تعطیل شود. مسئولان اردستان اجازه ندهند فعالان بخش تولید و صنعت شهرستان دلسرد شوند و در حمایت از این افراد مصلحت مردم را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه کار کردن در شهرستان کوچکی مثل اردستان خیلی سخت است زیرا این منطقه مزیت خاصی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان ندارد، افزود: رونق اقتصادی شهرستان به توسعه، حمایت و تقویت از بخش صنعت، کشاورزی و معدن خواهد بود.

برای اجرای قانون مصلحت مردم را در نظر بگیرید

نماینده مردم اردستان در مجلس در خصوص برخورد و جلوگیری از به کارگیری نیروهای افغانی در اردستان گفت: طبق آمار حدود ۴ هزار نیروی افغانی در بخش‌های مختلف شهرستان از جمله کشاورزی و بخش مرغداری و دامداری کار می‌کنند. بارها تاکید کردیم باید فعالیت نیروهای افغانی در شهرستان اردستان مدیریت شود زیرا نیروهای ایرانی و بومی منطقه در برخی مشاغل کار نمی‌کند و کارفرما مجبور است برای برقراری فعالیت واحد خود از نیروهای افغانی استفاده کند.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه حمایت از کارفرما و سرمایه دار باید در عمل انجام شود، گفت: برخی مسئولان شهرستان به موضوعات اردستان به صورت جزیره‌ای نگاه می‌کنند و فقط حوزه کاری خود را می‌بینند که باعث ایجاد مشکلاتی شده است. از مسئولان شهرستان می‌خواهیم طبق قوانین و ضوابط کار کنند، ولی مشکلات مردم و مصلحت شهرستان را هم در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: دلسرد کردن سرمایه‌گذار و کارفرما کار ساده‌ای است ولی هنر یک مسئول بر این است که با وجود مشکلات موجود و قوانینی که وجود دارد آن سرمایه‌گذار را دلگرم و ماندگار به شهرستان کند. موضوع تورم در سال گذشته مردم را خیلی اذیت کرد پس ما با اقداماتمان اجازه ندهیم بار بیشتری بر دوش مردم گذاشته شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به بازدید و دیدار از مردم روستاهای شهرستان، گفت: مشکل راه روستایی یکی از معظلات مردم است که با وجود فعالیت‌های انجام شده هنوز حجم زیادی از راه‌های روستایی شهرستان خراب است.

طباطبایی‌نژاد، افزود: همچنین موضوع کمبود آب شرب روستایی از دیگر مشکلات است. از مسئولان شهرستان می‌خواهم برای رفع مشکلات روستائیان بیشتر پای کار باشند، زیرا برخی مشکلات مطرح شده بسیار ناچیز است که مدیر ما می‌تواند ان را به راحتی برطرف کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha