• یکشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401122819668
  • خبرنگار : 50037

افزایش نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی شهرستان بهار

افزایش نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی شهرستان بهار

ایسنا/همدان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بهار از افزایش نظارت و بازرسی از مجتمع‌های خدمات رفاهی این شهرستان در آستانه شروع تعطیلات نوروز خبر داد.

وحید صفدری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بهار یکی از شهرستان‌های مهم از نظر موقعیت جغرافیایی و دارای یکی از مهمترین راه‌های مواصلاتی در استان همدان است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروزی و افزایش سفرها به مقصد استان همدان به منظور افزایش آمادگی و کاهش تصادفات تاکنون جلسات متعدد و مستمری با هدف هماهنگی لازم برگزار شده است.

صفدری ادامه داد: تعیین و فعالیت اکیپ‌های گشت راهداری در ایام نوروز و لزوم برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی به منظور رفاه مسافران استان از جمله این موارد بوده است.

وی با اشاره به برنامه های این شهرستان در راستای آمادگی برای سفرهای نوروزی افزود: در حورزه راهداری اقداماتی نظیر بازدید از تمامی محورهای حوزه استحفاظی، لکه‌گیری و پر کردن چاله‌های موجود در محورهای حوزه استحفاظی، ایجاد شیارهای لرزاننده، نصب بنر، احیای خاکریزهای دهانه پل‌ها، شانه سازی و تعمیر شیب شیروانی راه‌ها، رنگ آمیزی جداول، نیوجرسی‌ها و سرعت‌کاه‌ها، رفع نقص سیستم‌های روشنایی و در حوزه حمل و نقل برگزاری گشت‌های کنترل ناوگان و نظارت جاده‌ای در محل پلیس راه همدان-کرمانشاه، جلوگیری از تردد ناوگان‌های دارای اضافه تناژ، افزایش نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری سطح شهرستان و بازدید از مجتمع‌های بین راهی و نظارت بر عملکرد آنها و تشکیل جلسات متعدد با حضور فرماندار شهرستان بهار برای پیگیری و هماهنگی‌های لازم از جمله اقدامات انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهار با اشاره به اهمیت سلامت آسفالت‌ها و تمیز بودن تابلوها و علائم در مسیر به‌گونه‌ای که راننده در شب برای خواندن این تابلوها با مشکل روبه‌رو نباشد، گفت: شستشوی تابلوهای حوزه استحفاظی، خط‌کشی محورهای حوزه استحفاظی، نصب رفلکتورهای طولی و عرضی، از دیگر اقدامات انجام شده در راستای آمادگی بهتر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بهار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha