• شنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401122719488
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل بانوان استانداری گلستان تاکید کرد:

تخصیص سهم ویژه‌ بانوان در بودجه شهرداری گرگان

تخصیص سهم ویژه‌ بانوان در بودجه شهرداری گرگان

ایسنا/گلستان مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان تخصیص سهم ویژه‌ای از بودجه شهرداری گرگان به بخش بانوان را از الزامات مدیریت شهری دانست و گفت: با تخصیص بودجه معین شاهد اقدامات ارزنده در این حوزه خواهیم بود.

آزاده رجبی شامگاه امروز شنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ در نشست صمیمی بانوان تلاشگر شهرداری گرگان که با حضور "سیدمحمدرضا سیدالنگی" شهردار گرگان و اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بانوان شاغل در ساعات کار در ادارات دارای نظم بوده و در تکریم ارباب رجوع با سابقه و سردمدار هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید با اندیشیدن تدابیر لازم به‌کارگیری بانوان در مناصب مدیریتی در شهرداری و مناطق آن در سال ۱۴۰۲ بیشتر گردد، ادامه داد: توجه به این موضوع بسیار مهم سبب می‌شود تا شاهد موفقیت بیشتر در حوزه‌های مختلف شهری باشیم.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان بسترسازی برای استفاده از بانوان در مسئولیت‌های اجتماعی در کنار خانه‌داری را از الزامات جامعه کنونی برشمرد و خاطرنشان کرد: همزمانی فعالیت بانوان در خانه و محل کار، ضروری بوده و باید اقتضائات کاری مناسب بانوان از سوی مدیران شهری رعایت شود.

وی بر مشخص و معین شدن سهم بانوان در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری گرگان تاکید کرد و گفت: با تخصیص سهم ویژه به بانوان در بودجه سال آینده قطعا شاهد اقدامات ارزنده در حوزه بانوان خواهیم بود.

این مقام مسئول مطالعه، توجه و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری را از اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و یقینا تاثیرات آنان بیش از این مقدار در جامعه است که باید با برنامه‌ریزی و تدوین دستورالعمل‌های لازم از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

وی از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) به عنوان الگوی بانوان جهان نام برد و اضافه کرد: بانوان جایگاه ویژه و بسیار تاثیرگذاری را در دین مبین اسلام داشته‌اند و باید با مطالعه سبک زندگی بانوان دوران صدر اسلام و انتقال آن به نسل جدید از وجود آنان و به خصوص مادران شایسته و مومن در عمران و آبادانی کشور بهره‌مند شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha