• شنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401122719183
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار اردستان:

اردستان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به استقبال بهار می‌رود

اردستان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به استقبال بهار می‌رود

ایسنا/اصفهان شهردار اردستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری در روزهای باقی مانده کمبودها و کاستی‌ها و نازیبایی‌های شهر اردستان را برطرف می‌کنیم تا امسال زیباتر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به استقبال بهار و مسافران نوروزی برویم.

معین مهدانیان، صبح امروز(شنبه، ۲۷ اسفند) در نشست خبری، اظهار کرد: از رسانه‌های اردستان انتظار داریم تیم جدید مدیریت شهری اردستان را همراهی کنند و ضمن اینکه در بیان و انتقال مطالبات و انتظارات از شهرداری‌ زبان گویای مردم هستند، زمینه گفت‌وگو و تفاهم برای حل مشکلات و مشارکت مؤثر شهروندان در برنامه‌های مدیریت شهری را فراهم کنند.

وی افزود: با توجه به انتخاب بنده به عنوان شهردار جدید و زمان کمی که برای برنامه نوروزی در اختیار داشتیم سعی کردیم اقدامات و برنامه‌هایی را در مدت یک ماه گذشته تاکنون اجر کنیم تا فضای شهر تا حدودی برای استقبال از میهمانان نورزی مهیا شود.

شهردار اردستان با اشاره به اقدامات شهرداری ویژه نوروز ۱۴۰۲، افزود: برای عید نوروز امسال برای اولین بار تعداد ۱۳ اِلمان و نماد نوروزی در میادین و نقاط مختلف شهر اردستان جانمایی شده است. همچنین نصب بیش از ۱۵۰۰ متر ریسه نوری و کاشت بیش از ۱۵ هزار گل‌های بهاری و درخت، رنگ‌آمیزی جداول، تعویض و نصب حدود ۱۰۰ پایه چراغ و ساخت، مرمت و بهسازی تمام سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها اردستان و... بخشی از اقدامات شهرداری برای نوروز ۱۴۰۲ بوده است.

مهدانیان خاطرنشان کرد: هر شهروندی که برای تقویت فضاهای کوچه، پیاده‌رو و پارک‌های محله خود نیاز به گل و یا درخت دارد برای دریافت نیازهای خود به بخش فضای سبز شهرداری مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه چند روز به پایان سال نمانده است با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری انتظار این است که بتوانیم در حد توان کمبودها و کاستی‌ها و نازیبایی‌های شهر اردستان را برطرف کنیم و امسال زیباتر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به استقبال بهار و مسافران نوروزی برویم.

شهردار اردستان با اشاره به پیش‌بینی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردستان، گفت: هر قدر بودجه شهرداری بیشتر باشد و مدیریت شهری تلاش می‌کند تا میزان بودجه تحقق پیدا کند بنابراین در رشد و توسعه شهر مؤثر خواهد بود. با توجه به پیشنهادهای انجام شده و مصوبه اعضای شورای شهر اردستان بودجه شهرداری اردستان در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال خواهد بود که نسبت به سال‌های گذشته بسیار افزایش داشته است.

مهدانیان گفت: نگاه مدیریت شهری در سال جدید، نگاه عدالت‌محور به تمام نقاط شهر خواهد بود و در این زمینه تمام اهتمام خود را برای تحقق این مهم معطوف کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha