• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401122719116
  • منبع : بازار

خرید کلایمر یا اجاره کلایمر کدام مقرون به صرفه است؟

خرید کلایمر یا اجاره کلایمر کدام مقرون به صرفه است؟

در این نوشته قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که از میان خرید کلایمر یا اجاره کلایمر کدام مقرون به صرفه است؟ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتفاع‌نوردان ایران، در حال حاضر روز به روز در سرتاسر جهان ساختمان‌های مرتفع‌تر و بلندتر ظاهر می‌شوند و مدیریت و تمیز کردن ساختمان‌های بلند روز به روز حیاتی‌تر می‌شوند. تعمیر و نگهداری ساختمان مرتفع شامل تمیز کردن دیوارهای خارجی، رنگ‌آمیزی دیوارهای بیرونی بلند، تمیز کردن دیوارهای میانی، تمیز کردن پنجره‌های بزرگ، تعمیرات بتن، نصب تبلیغات هوایی و آب‌بندی و غیره است. با توجه به ویژگی‌های ساختمان‌های مرتفع، تجهیزات مختلفی در نظافت دیوارهای خارجی به کار می‌رود که یکی از این موارد کلایمر است.

خرید کلایمر یا اجاره کلایمر کدام مقرون به صرفه است؟

اگر شرایط کاری‌تان به گونه‌ای است که تمایل دارید فقط سالی یک بار نمای بیرونی ساختمان، رنگ‌آمیزی و شیشه‌های ساختمان خود را چک کنید و آن را مرمت و یا تمیز نمایید، بهتر است گزینه اجاره کلایمر را در نظر بگیرید.

از سوی دیگر، با توجه به بالا رفتن قیمت و نرخ‌ها اگر تمایل به سرمایه‌گذاری دو جانبه دارید به شما پیشنهاد خرید کلایمر را می‌کنیم در این صورت هم به طور منظم می‌توانید نمای خارجی ساختمان‌های خود را تمیز کنید و هم گزینه اجاره کلایمر را داشته باشید و کلایمر خود را به دیگران اجاره دهید.

این امر برای ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی کارآمد است که مالکان آنها تعداد زیادی ساختمان و برج مسکونی داشته باشند و بتوانند با خرید کلایمر در هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی کنند. در این صورت این مالکان خواهند توانست تنها با به کارگیری پرسنل مجرب و در بازه زمانی دلخواه خود اقدام به مرمت و تمیزکاری ساختمان‌های خود بنمایند.

مکان‌های تفریحی اغلب از نظر معماری کاملاً منحصر به فرد هستند و به راه حل‌های دسترسی منحصر به فرد در طول ساخت و ساز و مرمت نیاز دارند. ترکیب انعطاف‌پذیر کلایمر از سکوها، گوشه‌های زاویه‌دار و قابل تنظیم دسترسی به این سازه‌ها را آسان و کاربردی می‌کند بنابراین به مالکان این مکان‌ها هم خرید کلایمر توصیه می‌شود.

مورد دیگر، زمانی است که شما به عنوان مالک ساختمان تجاری و یا اداری نمای ساختمان خود را اجاره می‌دهید و در این صوت خرید کلایمر برایتان مقرون به صرفه خواهد بود چرا که دیگر نیازی به اجاره کلایمر نخواهید داشت و هر زمان که بخواهید می‌توانید بیلبورد یا آگهی‌ نمای تبلیغاتی را روی نمای ساختمان نصب یا بردارید.

خرید کلایمر یا اجاره کلایمر کدام مقرون به صرفه است؟

قبل از نصب کلایمر چه نکاتی را بایستی در نظر داشت؟

- قبل از هرگونه کاری، سایت و محلی که قرار است کلایمر در آن نصب شود را بررسی کنید.

- سقف را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ مانعی بر سر راه اعم از بیلبورد و چراغ‌های نئون وجود ندارد. باید وسایل نظافتی مانند تفنگ آب‌پاش، سطل، مکنده و حوله و غیره را آماده کنید.

- حداقل دو کارگر باید ابزار نظافت را حمل کرده و وارد گهواره سکو شوند و کمربند ایمنی را ببندند.

- اقدامات ایمنی قبل از عملیات به این صورت است که هر قسمت از کلایمر و نحوه اتصال آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که از نظر بست، بالابر و وسایل حفاظت ایمنی در شرایط عالی هستند و هیچ خطر و ریسک احتمالی وجود ندارد.

- توصیه می‌شود طول طناب و زنجیر را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ آسیب یا پارگی در طول آن وجود ندارد. همیشه نردبان‌هایی را انتخاب کنید که با قفل‌های ایمنی طراحی شده‌اند.

- مطمئن شوید که لباس‌های پرسنل شرایط ایمنی لازم را داشته باشند؛ مانند ژاکت کار آستین بلند، کلاه ایمنی و شلوار کامل؛ همچنین، پرسنل باید کفش با کف نرم بپوشند که مقاوم در برابر سرخوردگی است.

- توصیه می‌شود حصاری را در منطقه عملیاتی نصب کنید و فردی را مأمور کنید از ورود عابران پیاده به محوطه جلوگیری کند.

با توجه به آنچه گفته شد اگر تمایل دارید اطلاعاتی در زمینه اجاره کلایمر و خرید کلایمر دریافت کنید همین امروز با راپینی تماس بگیرید!

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha